Gå till innehåll

Statister sökes för kortfilm


Torpeden

Recommended Posts

Hallå där!

 

Jag och tre av mina kamrater arbetar på en kortfilm som vi planerar att skicka in till en filmtävling. Till filmen skulle vi behöva ett antal statister som ska agera "livlösa" gångare som ranglar omkring här och var, aningen likt zombies fast med en något mer utarbetad tanke bakom det hela.

 

Vi spelar in detta mitt på dagen nu på lördagen den 20 oktober på Södermalm i Stockholm. Eftersom att vi alla är studenter och gör denna film utav rent intresse för filmskapande kan vi tyvärr inte erbjuda något ersättning, men vi ser definitivt till att det finns något tilltugg på plats!

 

Tilläggas bör att det är en mycket kort kortfilm; den ska vara under tre minuter lång och det är fler delar än bara denna i filmen, så inspelningen bör absolut inte ta många timmar. Vi måste även vara klara innan det blir mörkt ute, så där sätts en rätt ordentlig gräns.

 

Om du tycker att ovanstående låter intressant och vill veta mer så är det bara att höra av sig, antingen här på hemsidan eller på mailadress torpeden@hotmail.com. Vi höres!

 

Med vänlig hälsning

Anders Köhler

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...