grafikkort: Adobe premier elements 10 inkompatibelt grafikdrivrutin Window7
-
Similar Content
-
By AbandonedSnake
Tja!
Har en lista här på saker jag ska beställa, det enda jag undrar är om grafikkortet MSI RADEON R9 290 4GD5 är ett bra val eller inte till att använda adobes produkter?
Listan:
Kundvagn - 1 Köp - Inet.se
-
By Max_H
Här är en länk med information om vilka kort som officiellt stöds av nästa version av Premiere Pro: Improved GPU support in Adobe Premiere Pro CC
-
By Johan Sellström
Är det möjligt att ha ett "Blackmagic Intensity Pro"-kort och ett "Ge-force"-kort som man sätter samtidigt i samma dator, och sammtidigt kunna växla mellan dessa två på ett enkelt sätt, för olika ändamål?
Anledningen till att jag frågar är för att jag vill kunna spela och fortfarande har min dator som redigeringsdator.
Jag har ingen anledning att använda dem på samma gång. Jag vill bara att växla mellan dem. Så frågan är: Funkar detta?
-
By Elias_
eftersom jag har haft problem med redigering av .m2ts i premiere cs5.2.2 i windows så har jag letat efter lösningar till att det går så segt att redigera
har någon testat NVIDIA Maximus??
-
By Ruski
Hej, nu är det så att jag har beställt en ny dator ( Packard Bell iXtreme Stationär dator I9521-NCD - Elgiganten )
Jag jag även beställt en ny skärm ( Acer 24" LCD-skärm G245H - Elgiganten )
Skärmen vill jag koppla till datorns HDMI uttag. Min fråga är nu, jag har redan en skärm som jag haft till den gamla datorn. En 22" Samsung, med DVI uttag. Går det att koppla in den i datorns DVI uttag?
Alltså, ha en skärm i HDMI uttaget och en annan i DVI uttaget eller måste jag köpa adapter så att båda blir samma, eller hur ska jag göra?
Tack för hjälpen, MVH Robin
-
Recommended Posts