Gå till innehåll

lägga till annan bakgrund?


darko

Recommended Posts

hejsan. jag har hittat en inspelningsplats som är bra. själva platsen befinner sig som i en inringad mur... alltså så man kan inte se bilar och sånt som kör förbi, men man ser lite hus och luktstolpar etc...

 

är det möjligt att på något sätt helt ta bort den bakbrunden som finns långt bort? och isåfall kommer det se bra ut? om vi förutsätter att personen vet vad han/hon gör. även om den är i vissa fall kommer att sunas oskarpt.. går det att byta ut den helt och t ex lägga in som ett slott, skyskrapa..ja vad som helst. jag menar när ändå inget kommer att röra sig där ikring..

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=darko]hejsan. jag har hittat en inspelningsplats som är bra. själva platsen befinner sig som i en inringad mur... alltså så man kan inte se bilar och sånt som kör förbi, men man ser lite hus och luktstolpar etc...

 

är det möjligt att på något sätt helt ta bort den bakbrunden som finns långt bort? och isåfall kommer det se bra ut? om vi förutsätter att personen vet vad han/hon gör. även om den är i vissa fall kommer att sunas oskarpt.. går det att byta ut den helt och t ex lägga in som ett slott, skyskrapa..ja vad som helst. jag menar när ändå inget kommer att röra sig där ikring..[/citat]

 

Jag tror att vi redan diskuterat det mesta av det här i min tråd.

 

http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=3076

Länk till kommentar
Share on other sites

Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
×
×
  • Skapa nytt...