Gå till innehåll

Mini dokumentärfilm - En fotograf då och nu


robert1

Recommended Posts

Tyckte att det var en härlig film och snyggt fotat.

De synpunkter jag har är mest med bruset som hörs ifrån mikrofonen, tycker att du kunde ha tonat in det lite mjukare.

Sen såg det ut att vara lite överexponerat ifrån fönstret i intervju-scenen, men jag tycker ändå om färgbalansen funkar i den scenen. Använde du något filter där eller var det en molnig dag ute?

Det sista jag tänkte på var mest hur jag skulle byggt upp storyn. Jag skulle försökt få honom att prata om något speciellt foto och bygga upp en känsla genom att visa just det fotot eller flera från just den tiden och platsen. Blir lite för generellt om foto och man får inte riktigt lära känna honom som jag ser det nu.

Men som sagt, helheten var bra och du fick även till några snygga åkningar som jag verkligen gillar.

Länk till kommentar
Share on other sites

Snyggt! Fast myggan ligger ju väldigt fult där, måste du ha mygga så försök dölja den lite bättre. Be honom ta på sig en mörk tröja, eller dra sladden under tröjan. Att själva myggan syns gör ju inte så mycket men här är det rätt hemskt, det förstör mycket av det genuina tycker jag.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...