Gå till innehåll

Musikvideo - The Elliots - Desolate (L'Étranger)


andersvideon

Recommended Posts

Vad fin den var!!

 

Fantastiskt foto, och en twixtor-flick som faktiskt inte involverar massa vatten eller sand som flyger överallt (undantag för slutet ;). Kanske lite innehållslös, han går o står o går, och sen upplösning. Men det vackra fotot kompenserade för detta. Och som musik video är den väldigt annorlunda och trevlig.

 

Bra jobbat!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...

Kanske lite sent svar med tanke på när tråden skapades, men jag vara bara tvungen att stämma in i hyllningssångerna. Tyckte videon var suverän.

Favoritscenen var helt klart när han springer genom tunneln. Sjukt snyggt!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 7 månader senare...

Tack för länken till artikeln. Det är alltid kul att läsa hur en video eller en film kom till.

 

Jag gillar verkligen fotot i den här videon och den har ett lugn som förstärker musiken på ett positivt sätt.

 

Det är kul med någon form av story i videon, som du har gjort med det låsta skrinet. Vad jag däremot saknar är något form av visuell utveckling också. Även ifall fotot är läckert gjort, så händer det ingenting med bilden, om du förstår vad jag menar. Han rör sig lika långstamt hela tiden, det är snö hela tiden, det är samma färg hela tiden, han har (snudd på) samma minspel hela tiden. Ändå är detta på det stora hela är en, i mitt tycke, väldigt skön musikvideo.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...