Gå till innehåll

Måste ändå säga...


Java ex Machina

Recommended Posts

Efter över tre års hårt heltidsarbete utan att tjäna ett öre, men att ha spenderat 1 miljon kr (varav 500 000kr ligger och drar 8.63% ränta och betalas tillbaka 7000kr/månaden)...

 

Känns det ändå jävligt bra att äntligen få hålla en DVD i handen.

 

Jag fick några idag på posten. Nu väntar bara den officiella DVD-releasen, 11e april.

 

För er som bor i Göteborgsområdet så kommer vi att köra MARIANNE på Den Magiska Biodagen nu på lördag i Alingsås.

Det är en skräckfilmsfestival som går av stapeln för femte året i rad. De kommer även att visa bl.a. Evil Dead 2 (35mm), The Woman In Black (35mm), Black Christmas (35mm), Return of the Living Dead (35mm) och Tenabrae nu på fredag/lördag.

Jag och Dylan M. Johansson (en av skådespelarna i "Marianne") kommer att vara där och signera affischer och DVDer.

Jag kommer även att vara på SciFi-mässan lördag/söndag.

 

ApBWj5tCIAIHtQO.jpg

Länk till kommentar
Share on other sites

Vad har du för plan för distribution och försäljning?

 

Jag märkte själv att det räcker inte med att göra något som får bra kritik. Det måste till något mer för att man skall börja få in pengar. Själv håller jag nu på att ladda upp filmen på Youtube, så får jag se vad det kan leda till.

Länk till kommentar
Share on other sites

Marianne distribueras av Njutafilms i Sverige, så den finns på Hemmakväll, Filmkedjan, Lovefilm, Discshop, CDon, Ginza, Movieline, Buylando, SubDVD, Webhallen, Kvarn Video och de flesta andra välsorterade DVDförsäljare och uthyrare.

 

Även om det ibland dyker upp njutafilm-skivor på Hemmakväll så är det väldigt osäkert vilka som får vara med där. Än så länge finns ingen notis på deras hemsida där närmaste sökresultat är Marie Antoinette.

 

Hoppas stort på DVD-släppet gör jag ändå... har ju hört att fotot är ganska fint. ;) (hint hint hinth)

Länk till kommentar
Share on other sites

Även om det ibland dyker upp njutafilm-skivor på Hemmakväll så är det väldigt osäkert vilka som får vara med där. Än så länge finns ingen notis på deras hemsida där närmaste sökresultat är Marie Antoinette.

 

Hoppas stort på DVD-släppet gör jag ändå... har ju hört att fotot är ganska fint. ;) (hint hint hinth)

Det är för att du söker på köpfilm. Du måste klicka på hyrfilms-fliken först.

Här är en direktlänk:

Hemmakväll

Länk till kommentar
Share on other sites

Fan va kul! Äntligen! :-D

Kan inte dyka upp själv, häckningssäsongen för fåglar är igång nu & enda chansen jag fått i år till ett i övrigt extremt tyst & fint ställe på landet var dessvärre nu på Fredag-Lördag eller inte alls, men ni får ha det fantastiskt!

Jag älskar mitt jobb, men att behöva anpassa mig efter kåta fåglar känns ibland lite skumt....

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...