Jump to content

Min senaste mini-dokumentär: ''The man on track''

Recommended Posts

Hej!

Det här är mitt senaste försök till en mini-dokumentär, jag är helt ny när det kommer till detta så jag skulle uppskatta lite kritik från allmänheten. Den spelades in under min senaste resa till USA, det var ett ganska spontant projekt utan mycket planering.

Spelades in med 5D MKII och 7D med L-optik.

Tack för din tid.

// Fredrik :)

Ritkigt schysst! Du verkar gilla att göra lite samma saker som jag, oplanerade inspelningar för att sedan redigera ihop det till vad blir. Gillade bilderna riktigt mycket. Man kunde fått följa mannen som talade lite mer, lite mer ett porträtt av honom. Den kunde även varit lite längre. ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By 2biasMotion
      Hejsan.

Jag har en vän från England, Anthony Rosner, som har gjort en dokumentär för ett litet tag sedan som nu är med i en filmtävling.
      Om han vinner denna tävlingen så har han en stor chans att få film jobb. Så från en fellow filmmaker hoppas jag ni tar en stund att rösta och kolla igenom filmen.

Rösta:
      My First Job In Film - Film of the Month Competition | Facebook

Vissa av er har kanske sett filmen jag pratar om men om inte så kommer den här:

• By GutteG
      Verkar lovande:
      MagicLantern.fm - Magic Lantern on 7D ? YES !
    • By Vincent Vega
      En film Kalixfilm om airsoft från 2009. Hitta den på en gammal hårddisk och tänkte dela med mig.
  • Create New...