byllan 10 Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Vart kan man hitta ryska skådespelare med bra engelska? Vill inte använda såna som har varit med i svenska filmer förut. 0 Quote Link to post Share on other sites
Sarista 10 Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 har du testat filmcafé? 0 Quote Link to post Share on other sites
byllan 10 Posted February 16, 2012 Author Share Posted February 16, 2012 Kan göra det men finns det ingen lista också på hur dem ser ut kanske filmer man kan köpa med dem också? :D 0 Quote Link to post Share on other sites
camilajerry 10 Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 jag har inga problem med att räkna ut vinklarna som jag vill ha, men problemet är vad för typ av beräkningar ska följas så att jag kan räkna ut hur mycket jag ska filma från varje vinkel alltså som en proffs. finns det någon grund som man ska följa 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts