Gå till innehåll

Kompositör gör musik till din film, gratis


skorpans

Recommended Posts

Hej

 

Jag gör musik till din film gratis, och om du inte gillade den behöver du inte ta med den. På grund av detta så kan jag bara anta att du inte kräver referenser eller annat då ni ändå har makten att när musiken är färdigproducerad - i sista stund ändå kasta den i papperskorgen. Allt jag kräver i gengäld är att om du väljer min musik så skriver du med mitt namn i för och eftertexterna, samt på skivfodralet, ja. Var du/ni än väljer att visa upp "credits" för filmen. Ett kontrakt angående detta för att göra det mer tydligt kan vi givetvis komma överens om, så vi inte ska behöva trilskas så mycket.

 

Vi kan ta det helt och hållet över internet, eller om du vill så kan vi ses och prata mer. Återigen inga som helst krav annat än att du/ni ger mig creds för det när filmen är färdigproducerad. Beroende på hur ni planerat, skriver vi ett kontrakt för exakt var jag ska nämnas. Börja med att skicka ett PM. Mer info där.

 

Varför jag gör det gratis är för att innan jag tar betalt så vill jag göra mig erkänd, och jag ser inget annat sätt att göra det på annat än att ha gjort musik till så många filmer som möjligt. Känns det för dig/er oprofessionellt att inte ta betalt, så kan vi givetvis komma överens om en summa.

 

Alla är välkommna, jag gör musik till mobilfilmer så väl som storslagna hollywood-filmer. Ser fram emot att höra från dig/er! :)

 

Mvh

Jonatan

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...