Gå till innehåll

Mr Sexyman Internet serie på Youtube!


Creat0r

Recommended Posts

Mr Sexyman är en Internet serie på youtube som jag och en polare

hållit på med ett tag där den spontana och billiga humorn ligger i fockus.

 

Mycket av seriens styrka ligger också i det set video klippen är upplagda och klippta!

 

http://www.youtube.com/watch?v=jgJkidx1T2s&feature=feedu

 

Bra och dåligt är väl vad jag kan säga. Du är träffsäker med humorn men skådespelet räcker inte till. Det blir för amatörsmässigt för min smak. Han ska vara en tönt, det är inte det, det är bara det att det inte är så bra genomfört. Humorn kommer i skymundan för bristfälligt hantverk helt enkelt. Men det kan gå att göra något av, om ni bara anstränger er, för idéerna bakom är intressanta och fungerar. To the point helt enkelt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Bra och dåligt är väl vad jag kan säga. Du är träffsäker med humorn men skådespelet räcker inte till. Det blir för amatörsmässigt för min smak. Han ska vara en tönt, det är inte det, det är bara det att det inte är så bra genomfört. Humorn kommer i skymundan för bristfälligt hantverk helt enkelt. Men det kan gå att göra något av, om ni bara anstränger er, för idéerna bakom är intressanta och fungerar. To the point helt enkelt.

 

Tack för komentaren :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...