Pace 16 Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Nu hälsar vi två nya moderatorer välkomna, nämligen Désirée och Fürni. :) Désirée är moderator för Filmmanus och Kolla mitt manus! Fürni är moderator för Rekivista och scenografi samt Specialeffekter tillsammans med Lasse_laser. Är du också intresserad av att hjälpa till på forumet? [thread=31555]Läs mer om hur du blir moderator i denna tråd[/thread]. 0 Quote Link to post Share on other sites
Golho 10 Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Glömde att man skulle skicka in sina svar. ;) Välkomna i alla fall, Désirée och Fürni, jag hoppas ni får något annat göra. :) 0 Quote Link to post Share on other sites
Fürni 12 Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Tackar! ... och så börjar mitt terrorvälde. §e ;) 0 Quote Link to post Share on other sites
Jawhns 10 Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Grattis! Ska bli kul att se om man får äran att bli tillsagd av er, haha :) 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts