Jump to content

Reklamfilm för Golden Air, Producerad av Bakåtkupad

Bleckert
 Share

Recommended Posts

Det sämsta var väl loggorna i slutet och deras catch phrase, i övrigt kändes den väl genomförd.

Får man fråga vad det var för pr-byrå bakom, om någon? Och vad budgeten var på? Det är alltid det intressantaste för mig som regissör/producent; vad man kan åstadkomma för en viss budget.

Loggorna, catch phrase m.m kunde vi inte göra så mycket åt. Ingen pr/reklambyrå inblandade utan vi stod för hela produktionen, från idé till färdig film (loggor och catch phrase har vi inte gjort).

Budget kan jag inte avslöja, då vi inte går ut med det men du får gärna gissa så kan jag säga högre eller lägre!

Jag tycker bildberättandet är utmärkt, men manuset säger mer "we'd love to fly" än "we love to fly". Tänkte att det handlar om att förverkliga drömmar först.

Det är ingen direkt kritik, för säljande manus på 30 sek svinsvårt och därför bör en pr-byrå sköta det.

Då gissar jag på 400 000 om alla fick betalt.

jag tycker tjejen i slutet pratade för lågt, jag fick spola tillbaka och höja volymen för att höra henne, tror hon sa nått med "kom nu hjärtat så kliver vi på".- den repliken är iaf mycket lägre än nästkommande v.o. annars var den fin. vad har ni filmat med?

• 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Snyggt

Jag hade nog inte bränt ut himlen på det viset i vissa sekvenser. Grad filter hade nog gjort susen där. Ser ut att vara Red material. måste funnits lite att dra i. Annars skulle jag nog bara ersatt himlen i post på dom bilderna och matcha resten.

Men som sagt allt annat ser bra ut. Bra jobbat.