Gå till innehåll

Söker Filmare/Filmteam till "gemensam" Promo Vid. Skåne


Trickrider

Recommended Posts

Hej!

 

Jag har länge velat jobba som stunt man i film. Så nu tänker jag göra min första Promo video för att skicka ut och förhoppnings vis får någon upp ögonen.

 

Lite om mig och en inblick i vad det kommer att gälla.

 

Jag är nu 31 år ung och gillar fart och action. -O-oow, tänker ni...?! Inte en impulsiv "brat" nu igen. NEJ! Jag gillar fart och fläckt i ful och action men under kontrollerade former. Jag är inte impulsiv men jag har mina visioner.

 

Jag har sysslat med Trick ridning/Stunt ridning (Kosoack-ridnig) i 15 år. Det är fart och fläckt med in övade tricks som jag gör på och av en eller flera hästar.

Jag har turnerat europa och skandinavien under dessa år som frilansare tillsammans med min sambo, min bror och hans sambo. Till en början med mina föräldrar men senare på egen hand. Vi har nu familjer och turnerar inte längre. Så då tyckte jag att det passade att följa min vision. Stunt man till häst i filmbranshen.

 

Jag söker gärna någon med lite erfarenhet i filmning och redigering men även studenter som behöver ett projekt till sitt skolarbete/filmarbete. Konseptet är nästan klart, men kräver också förarbete med att träna hästen inför filmningen. Inspelningsplatsen kommer att vara i Östragöinge i Norra skåne.

 

Tyvärr är det inger betalt då min tid som familjefar tär på ekonomin men det här projektet är ett försök att gynna oss alla inblandade! Är ni intreserade i hur vi kan göra ett "gemensamt" promo video så droppa mig ett mail, berätta vilka ni är och med ert telefon nr så ringer jag upp er!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...