Jump to content

Köpa en "filmklappa"/Clapperboard/Slate i Sverige? - för ett rimligt pris

Henrik2011
 Share

Recommended Posts

Jag hittar ingen butik i Sverige som säljer dessa filmklappor är det någon som vet var man kan få tag på en sådan i Sverige.

Vill ha en vit plastmodell, alltså inte en svart med krita...

Kan köpa från ebay men föredrar dock köp från sverige pga. den långa leveranstiden.

Tack för hjälp// Felix Wallsten Independent Filmmaker

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Simon Almers
      Hejsan, jag har ett litet problem som jag skull vilja ha hjälp med om det är någon som har ett bra svar.
      Jag spelar just nu in en kortfilm och har i min iver klippt det mesta med kamera ljudet då jag inte haft ork att sitta och metalogga alla ljudklipp från det bommade ljudet.
      Problemet är att jag nu när jag har loggat allt ljud vill ersätta kameraljudet med ljudet från bommen och det är här problemet kommer in.
      Eftersom att jag redan klippt scenerna, och därmed klippt bort alla klappor ur scenerna, finns det något bra sätt att synka och ersätta det befintliga ljudet från kamerans interna mikrofon med det bommade ljudet?

Jag är medveten om att Plural-eyes finns och fungerar bra men jag skulle mycket gärna synka ljudet mot klapparna.

Tack på förhand!
      /Simon Almers
  • Create New...