Gå till innehåll

Duktiga musiker till projekt för Barncancerfonden!


pusselbit

Recommended Posts

Är på jakt efter lite duktiga musiker som vill vara med och dra ett strå för att försöka bekämpa barncancern!

 

Jag följer nu i vår ett gäng cyklister från Skåne som tränar inför att i sommar, tillsammans med ett lag från Stockholm och ett antal lag från Danmark, cykla hela vägen ner till Paris.

 

Jag följer och filmar dem när de är ute och tränar och cyklar runt i Skåne nu, när de är på event av olika slag för att samla in mer pengar till fonden och ska som sagt sen följa dem på deras resa hela vägen ner.

 

Då min passion är filmandet söker jag nu duktiga musiker som skulle vilja bidra med sin kreativitet så vi kan göra en grym film för att försöka få ännu fler mäniskor att donera till förmån för barncancerfonden.

 

Det jag söker är peppande, fartig, bra musik av alla de slag. Ibland går de även med lite lugnare. Allt möjligt filmas. När de är ute och trampar längs vägarna, när de cyklar i regn, solsken, blåst. Folk som trillar och slår sig. Lycko och glädjerus när de är i mål efter en hel dags filmande osv. Är med andra ord på jakt efter lite blandad musik.

 

Då alla pengar går till barncancerfonden kan tyvärr ingen ekonomisk ersättning utgå. Däremot är du med och gör en skillnad, du kan vara med och vara anledningen till att flera barn överlever sin cancer. Du får ditt namn och din låt med i eftertexten och denna film kommer ses av många människor.

 

http://www.team-rynkeby.se kan du läsa mer om projektet.

 

 

Tack på förhand!

 

Shine on!

 

Camilla

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...