Spaceromancer 20 Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 En kort trailer (en minut) som jag gjorde för ett år sedan. 'A Life in Japan' är en dokumentär som handlar om utlänningar som bor i Japan. Varför de valde att flytta dit, bra och dåliga erfarenheter, mm. 0 Quote Link to post Share on other sites
Walter 10 Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Det här gillar jag. Du lägger fokus på människor som har något att berätta. Hoppas man framöver kan ta del av en färdig produktion, Walter håller tummarna! 0 Quote Link to post Share on other sites
Spaceromancer 20 Posted February 17, 2011 Author Share Posted February 17, 2011 Den färdiga videon kommer att finnas för nedladdning någon gång i sommar. Kommer också att kunna beställas som DVD om man skulle föredra det. Jag skall vara klar med redigeringen om en månad ungefär, och sedan skickar jag den till en festival i Japan och hoppas att den blir accepterad. Beror kanske på hur mycket kritik av det egna landet som arrangörerna tolererar :) 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts