Jump to content

Videomarathon 2010, bidrag

filmpro
 Share

Recommended Posts

Förstår idén, men videon var alldeles för lång. Tog alldeles för lång tid för någonting att hända. Musiken fungerade bra, men det var lite irriterande i vissa partier då det verkade byggas upp för att sedan tona ut lite.

Jag vet att längden är i gränslandet.

Testa att köra på HD, fullscreen & riktiga högtalare så tycker jag att musiken gör det spännande hela vägen, men det är såklart en åsikts- och smakfråga.

Jag gillar den! Enkel att förstå och den behöver inte trimmas! Musiken känns som 4/4-delstakt rakt igenom och det är ganska ovanligt att enbart hålla sig inom denna taktart i klassiska orkestersammanhang när man arbetar med flera instrument. Men. Gör ingen förändring i klippningen, den fungerar ypperligt som den är nu! :)

Edit: Den här filmen bör kvala in som tävlingsbidrag som bästa film på Voodoofilm 2010 :D

Det finns filmer som håller tittaren osäker betydigt längre, såg en belgisk film från Times Square för ett par år sedan där musiken och poliser i närbild fick en att tro att snart snart händer det något...

Några nyheter om nomineringarna till finalen i Köpenhamn???

Det finns filmer som håller tittaren osäker betydigt längre, såg en belgisk film från Times Square för ett par år sedan där musiken och poliser i närbild fick en att tro att snart snart händer det något...

Några nyheter om nomineringarna till finalen i Köpenhamn???

Ja, det är absolut möjligt. Sen ska jag ju inte döma om min egna film gör det, men det går absolut som du säger.

Nej, det stod att de skulle höra av sig idag till de som nominerats. Jag har inte hört av dem så jag är väl inte det, men de har inte offentliggjort nomineringarna än...

Jag gillar den! Enkel att förstå och den behöver inte trimmas! Musiken känns som 4/4-delstakt rakt igenom och det är ganska ovanligt att enbart hålla sig inom denna taktart i klassiska orkestersammanhang när man arbetar med flera instrument. Men. Gör ingen förändring i klippningen, den fungerar ypperligt som den är nu! :)

Edit: Den här filmen bör kvala in som tävlingsbidrag som bästa film på Voodoofilm 2010 :D

Tack! Vad är det och ska man anmäla sig?