Gå till innehåll

Hämnaren


Gore-ix

Recommended Posts

Vad ska man säga???

Det enda som va bra va att den tog slut.

Likadant tycker jag om de andra filmerna ni lagt upp på sprocket.

ALLT va dåligt, så all slags kritik känns överflödig.

Vad försökte ni med?

Komedi? Inte roligt.

Splatter? Riktigt tamt isåfall med rätt så kassa effekter.

En skitfilm ni bara gjort för skojs skull när ni märkte att ni hade en kamera?

Isåfall har ni gjort en rutten skitfilm. Det här är nog bland de sämsta jag sett här. Ta det inte så hårt, se mig som Idol-juryn, jag är bara ärlig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag får nog hålla med lite med om att filmen var ganska dålig. Alltså, jag fattar nog inte grejen med filmen, vanligtvis brukar jag uppskatta "skumma" filmer, men inte på det här sättet. Vafan var det för fight, alltså? Försökte ni göra en parodi på en hong-kong action film?

 

Men om jag ska var ärlig så skrattade jag faktiskt till på några sekvenser av filmen (så ni har inte mysslyckats helt).

 

Men det här är verkligen en film som endast en selektiv mängd folk uppskattar. Samma sak gäller "Mortal Kombat", jag tror många tycker den är skit, men jag tycker att den är skitbra. Anledningen till denna kritik är att den är så otroligt dålig att den brytit den gränsen där den bara är en "tråkig film man inte orkar titta på" och nått "hahaha fan va dålig den är".

 

Förstår ni nu hur jag menar? (jag vet, jag vet, jag skriver jättekonstigt)

 

Hoppas er nästa film blir bättre.

Länk till kommentar
Share on other sites

Nää va fan vi gjorde dom ju typ på en eftermiddag, allt är ju nästa bara ett test kan man ju säga, typ squibsen i Jehovas och liknande. testa lite nya saker i redigeringen osv. så det är ju inte seriöst. men jag tycker det är kul och kolla på sånnna här filmer, skratta åt det fula. plus att med den utrustningen vi tyvärr har så är det inte jätte lätt att göra mästerverk. har inte pengar till bättre saker tyvärr. plus att skolans kamerar har gått sönder....men jaja. om jag bara skulle orka och känna för det skulle jag kunna göra en "Fin och genomtänkt" film det lovar jag!

Länk till kommentar
Share on other sites

OK, jag ska då erkänna att efter nyss ha sett Jehovasrullen så vill jag inte ge mig in på denna.

 

Dock vill jag säga att jag tillhörde en av många som för 10 år sedan satt och hade roligt åt Peter J's 'Braindead' och 'Badtaste' och se vad han lyckades med ett gäng år senare. Inte gjöt han några masker i mammas ugn då inte ;)

Jag säger absolut inte att du är nästa PJ men du kan kanske prestera något väldigt speciellt om du ger det tid.

Länk till kommentar
Share on other sites

Alltså ser man på det sättet tycker jag den va ganska rolig, för ja förstår exakt va du menar. Jag förstår att ni inte har jättemycket budget och sånt där men ja tycker bara det är lite för lite variation mellan era filmer, men som sagt det här var ju bara ett test.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja det är så klart man ska variera sig men nu va det så, av alla "skit" filmer vi har så var domma dom roligaste...(kanske ses som konstigt) men aa det är bara var dom är. Roliga. så man ska få skratta av sig lite...(kanske sagt detta innan,) och folk verka ju inte tycka detta är kul så min humor är nog inte vanlig eller nått..

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...