IronLion 10 Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 Väldig TRÅKIG färgsättning. Det är också svårare att uppfatta budskap med svagare färger när man ska läsa text snabbt. Klara starka färger når djupare i medvetandet. 0 Quote Link to post Share on other sites
StenR 15 Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Jag saknar den gamla knappen Dagens Inlägg, det gjorde det lätt att hitta trådar som man kikat lite på men vill skriva i lite senare samma dag. 0 Quote Link to post Share on other sites
Kimster 45 Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 +1 på det 0 Quote Link to post Share on other sites
Pace 16 Posted November 19, 2010 Author Share Posted November 19, 2010 Då ska vi lägga in det. :) Använd den här länken så länge: http://forum.voodoofilm.org/search.php?do=getdaily 0 Quote Link to post Share on other sites
StenR 15 Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Då ska vi lägga in det. :) Använd den här länken så länge: http://forum.voodoofilm.org/search.php?do=getdaily Tack. Jag väntar med spänning... 0 Quote Link to post Share on other sites
Kimster 45 Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Tack. Jag väntar med spänning... ..uhm den har funnits ett tag nu StenR 0 Quote Link to post Share on other sites
StenR 15 Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 ..uhm den har funnits ett tag nu StenR Ja faktiskt :D Jag kanske förväntade mig att den skulle återfinnas på samma rad som Nya inlägg... 0 Quote Link to post Share on other sites
Pace 16 Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 Om den ligger på samma rad som Nya inlägg skulle det kräva ett extra klick, och det vill vi ju inte. :) 0 Quote Link to post Share on other sites
Rogge 95 Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Okej, det är dina inställningar som är fel. Gå längst ned på sidan och välj svenska i stället för engelska. Gammal tråd, men borde inte Svenska vara standard så att man slipper ändra manuellt? :) 0 Quote Link to post Share on other sites
Pace 16 Posted January 23, 2011 Author Share Posted January 23, 2011 Gammal tråd, men borde inte Svenska vara standard så att man slipper ändra manuellt? :) Svenska ska vara standard, om så inte är fallet är något fel. 0 Quote Link to post Share on other sites
Rogge 95 Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Svenska ska vara standard, om så inte är fallet är något fel. Jag hade inte Svenska utan fick välja det manuellt. 0 Quote Link to post Share on other sites
Pace 16 Posted January 24, 2011 Author Share Posted January 24, 2011 Ja, då är det något som gått snett någonstans. Hur som helst, jag har inaktiverat engelska helt och hållet, så nu bör detta problem inte hända över huvud taget. 0 Quote Link to post Share on other sites
StenR 15 Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Om den ligger på samma rad som Nya inlägg skulle det kräva ett extra klick, och det vill vi ju inte. :) Jag märker att jag saknar menyvalet Dagens inlägg på sidan jag får upp när jag klickat på Nya inlägg... 0 Quote Link to post Share on other sites
Pace 16 Posted April 14, 2011 Author Share Posted April 14, 2011 Ja, det stämmer och är ett medvetet val. Tyvärr är det en någon komplex struktur på den där menyn som gör det svårt att förändra. Jag har tittat på det och ska titta på det igen, men det är svårt att lova något just nu. :) 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts