Gå till innehåll

En Musik Video I Stockholm


Peyman

Recommended Posts

Hej alla film skapare ,

Mitt namn är peyman och är låtskrivare och artist , har gjort lite kort filmer som gick ganska bra för men just nu håller jag på med en låt som jag ska göra video till som kommer ut ganska snart , låten kommer från en album som jag har jobbat med i 7 år . jag jobbar nu med en producent som hjälper mig med låtarna .

jag har redan börjat planera för min nästa video , och den här låten är skit bra säger många och jag vill inte förstöra låten med en dåligt video , och eftersom jag inte går genom nån skivbolag så gör jag allt själv . och det känns som att jag borde hitta folk som kan mer .

 

 

Jag söker folk som är intresserad för att göra en video , jag kommer ha en liten budget för det här videon men inget miljoner och så och nästan allt går till att hyra ut allt som behövs .

så det blir nästan som en gratis jobb , men då kan man hyra en red kamera :P

om ni är intresserad så hör av er gärna och skriv vad ni gör och vad ni är duktiga på , jag bhöver nästan alls sort av folk. från nån som är bra till klipa till nån som är bra på filma och färglägga

om ni är duktiga på after effects och så är det jätte bra , för att det bästa sättet att göra den här vidon bra och billig är genom green screen har jag tänkt.

skicka gärna filmer klip som ni har gjort så kan vi ta det från det .

om ni känner nån filmbolag som gör bra video till en bra pris så kan ni skicka en mail :)

 

med vänliga hälsningar Peyman Sabri

http://www.peyman-live.se

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...