Jump to content

Ny trailer till kortfilmen "Eddie" - 2010

zanoonga
 Share

Recommended Posts

Fick inte så mycket grepp om det där. Men filmen ser ut att vara välplanerad och snyggt skjuten. Lycka till på festivalerna.

Så sant. Det är mest för att fånga en känsla. svårt att klippa en trailer på en kortfilm utan att spoila för mycket. Tack för lyckönskningen!

• 3 weeks later...
  • 3 months later...

Du skulle nog ha sänkt ner texten där ibörjan när mannen kommer in till baren. Det störde ganska mycket då det låg precis i höjd med nedre delen av ansiktet :)

Annars så tycker jag att det ser riktigt bra ut! Intresserad av att få se det slutliga och hela resultatet :D

Jag har sett Eddie här i Norrköping (på universitetet). Jag gillade den skarpt. Kul att det går bra för filmen!

Och så var det ju lite extra skojigt att en av mina fd lärare är med. ;)

Så roligt! Jättekul att höra att du gillar den!

Jag antar att det är Boel du syftar på.

Ja, det känns riktigt skönt att det går bra för den nu, särskilt med tanke på att den har nobbats av många svenska festivaler.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
riktigt bra, såg den förra helgen i stockholm. nyfikna frågor: var manuset längre från början? hade ni några alternativa slut (alla har det...)?

Hej, vad kul att du gillade den!

Manuset var faktiskt inte längre men vi hade självklart ett par alternativa slut, varav ett var farligt nära att filmas. Det fanns dock för många logiska luckor i det samt att det inte hade haft samma impact som slutet har nu. Jag kan PM:a i detalj om du är nyfiken på att höra.

Återigen, kul att du var där!

/Sebastian

• 2 weeks later...