Jump to content

Musikvideo Flashy Jacks & The Allnighters - Black backbone (03:48)

Usarpe89
 Share

Recommended Posts

bra jobbat skit snygg tycker jag! älskade övergången från inomhus till utomhus :D däremot så ogillade jag det röd orangea som kommer in typ varannan sekund :/ asså det som gör att det ser lite mer ut som att det är filmat på film. det känns väldigt overkligt ofta och jag störde mig tyvärr på det ganska mycket :/ hade varit bättre om du typ bara haft med det 10 gånger eller nått. annars jätte bra jobbat och jag vill gärna veta hur du planerade allt? Gjorde du upp en kort storyboard eller bara körde du på och filmade och la manuset i redigeringen?

bra jobbat!

Haha ja de här killarna är inte de mest strukturerade så de ringde mig på min födelsedag och frågade om jag kunde filma, så då planerade vi lite snabbt hur de ville ha videon och så kom jag med lite idéer. Sen tog vi det inomhus. Dagen därpå dök de upp hemma hos mig och väckte mig bakfull och jävlig som jag var. sen spelade vi in resten på takterassen utanför min studentkorridor. Jävligt oplanerat rättaresagt, storyboard vet de itne ens vad det är^^