Jump to content

Exportera i Premiere, inget händer...

Niclas35
 Share

Recommended Posts

Det händer inget när jag trycker på: File - Export - Media...

Efter att jag tryckt på "Media..." så kommer det bara upp en liten ruta som loadar lite snabbt och försvinner. Encore startas inte ens.

Kan jag komma åt de alternativen som finns under "Media..." på något annat sätt? Eller kan jag göra en vanlig avi fil på något annat sätt?

Testa att ta bort Prefrences mappen: Users > "Username" > Library > Preferences > Adobe > Adobe Media Encoder.

Släng mappen 4.0 i papperskorgen (PPro/AME avstängd) och starta om programmen.

//Max

Hjälpte inte, fortfarande samma problem. Den mappen var dock tom, men det kanske den ska vara?

Om du backar ett steg och kollar mappen för Premiere Pro? Den kan du också testa att kasta i papperskorgen och köra export igen.

By the way: har du haft ex CS3 eller Flash Catalyst CS5 installerat och nyligen avinstallerat dom?

/Max

Om du backar ett steg och kollar mappen för Premiere Pro? Den kan du också testa att kasta i papperskorgen och köra export igen.

By the way: har du haft ex CS3 eller Flash Catalyst CS5 installerat och nyligen avinstallerat dom?

/Max

Funkar inte nu heller. Så nu gjorde jag så att jag exportera genom After Effects istället. Men det hade ju varit smidigt att kunna exportera i Premiere.

De programen har jag aldrig haft, på den här datorn.

Först: Testa att tömma all media cache.

Boring solution: Testa en ominstallation.

Om inte det funkar: Ring supporten. Kan inte dom hjälpa, skicka ett PM till mig med ditt sk CASE ID så ska jag videarebefodra uppåt.

//Max

Ska testa det! Tack för hjälpen Max!