Jump to content

Söker dockkläder till stop motion-film

Tommy Olsson
 Share

Recommended Posts

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Similar Content

• By detejubaraaleks
      Två första avsnitten av min skräckserie brainman.
      Experimentell serie som består av animerade pappersfigurer. Mycket lek med djup och våld!
      (för avsnitt två: BRAIN MAN Ep 2 - Prison - YouTube)

http://www.youtube.com/watch?v=kTUR07eWj3w
    • By sandrahink
      Hej!

Vet inte om jag har prickat rätt forum, men eftersom det ingår i rekvisitan så gör jag ett försök.

Det kommer att, under flera tillfällen under inspelningen, förekomma när en tonårstjej sitter och bloggar.
      Det kommer även finnas delar när en annan person skriver kommentarer på hennes blogg från en annan dator.
      Under inspelning kommer det även att ingå chatkonversationer mellan de båda personerna.

Nu är då frågan.. hur löser jag detta utan att betala för onödiga webbhotel och utan att dra in en massa reklam. REKLAMFRITT!

Min idé var att om jag bygger en hemsida (i vilket hemside-skapar-program som helst som passar för just datorerna som ska användas) och sedan kör en s.k. "test-screen". Då går ju sidan ut på webbläsaren och så kan man klicka och ha sig bäst man vill. (Då behöver man alltså inte publicera sidan)

Är detta en dum idé? Eller finns det någon med bättre ideér?
      Det där med chatkonversationen har jag inte riktigt någon idé på än så om någon har någon idé angående detta också så är ni välkomna att kommentera =)

Skriv om ni har några ideér! =)

Tack på förhand
    • By Tobias Larson
      GUILT

"En enslig varelse vandrar genom skogen utan destination. Plågad och styrd av ett mörkt förflutet. Men hoppet träder in i varelsens liv och allt tar en ny vändning."

En thriller utan ord. Om ondska och godhet.

Jag tar gladeligen emot analyser och kritik för att utvecklas och kunna göra nästa film bättre.
      Detta är min fjärde kort-film, om ni vill se mer av vad jag gjort kan ni gå till min hemsida: larson.studio.nu
    • By Trotter
      hej,har ingen aning om hur man gör allt jag vet är att jag skulle väldigt gärna komma i kontakt med någon som kan göra en animerad film till en av mina låtar,musikvideo!från vanlig film med levande människor och miljö,med inklippt tecknad gubbe..!vet nån nåt??:)
    • By Helium
      Tjena! Jag går sista året på högstadiet nu (9:an) och har ännu inte valt ett gymnasium.

Jag vill gärna jobba/lära inom Film och Animation (vfx) samtidigt i gymnasiet.

Jag har tittat in i mediagymnasiet i nacka och den verkar ju bra

Har ni fler tips?
  • Create New...