Jump to content

Dawn of War - Workprint - Kritik uppskattas!

Recommended Posts

Halloj,

Inte mycket att säga om detta klipp egentligen, förutom att det är fortfarande Work in Progress, samt att jag står för endast bilden, inte musiken ;).

Postar detta mest för kritik (Dålig, bara ös på, men även god!).

Svårt att hålla sig subjektiv om kvaliten då man stirrat på samma sak i en lång lång tid...

Tacksam för detta!

Enjoy (I hope!)

http://www.dackard-3d.com/ineptmadness

MVH,

Nicholas

Tycker du ska testa med att skippa gnistorna på närbilderna på bandet och kanske bara kör det på helbild? Eller kanske skippa dom helt? Testa något av det i alla fall. Kändes lite väl överflödigt, man får som en känsla av att någon konstant står med en vinkelslip brevid kameran.

Annars tycker jag det ser mycket lovande ut :P

Ska bli roligt att se hur hela blir sen.

Tackar för kritiken;

I min eftersträvan att göra bandscenen lite mer dynamisk så gick jag kanske lite överbord med gnistorna. Jag skall först och främst försöka tona ner dem, så det blir lite mer balanserat.

Av dem vänner/familj som har bidragit med kritik så har gnistorna också varit #1.

Då vi endast hade några timmar och väldigt lite förberedelse blev bandscenen väldig stel och har egentligen alldeles för lite material- men man får köra på :)

Tackar mycket för dem goda kommentarerna med! :D

PS: Stargate; The Imperative är på lite halv paus då denna musikvideo tog prioritet för närvarande!

PS: Stargate; The Imperative är på lite halv paus då denna musikvideo tog prioritet för närvarande!

NEEEEEEEJ! Gah, jag väntar ju på den!

Aja hursomhelst, du har gjort krigs scener innan, det syns. Allting ser väldigt proffsigt ut där, håller dock med de andra om gnistorna. Ett tips till den fulländade videon hade varit lite mer långa klipp under något tillfälle. Någon slow motion scen kanske eller bara en överblik över någon fight eller så, så ögat får vila lite.

Men såklart, om ni vill ha super mega intensivt hela tiden så kör på det. Risken är ju dock att tittaren tröttnar.

Vilket fall, bra jobbat!