Jump to content

Bergmanfestival i Uppsala

hertzen
 Share

Recommended Posts

Vi ska under en vecka visa utvalda delar av Bergmanskatten på biograf Royal i Uppsala. Så ta denna unika chans att få se Sveriges största regissör på bio!

Festivalen pågår 22 - 28 mars.

Måndag - Sommaren med Monika

Tisdag - Persona

Onsdag - Vargtimmen

Torsdag - Såsom i en spegel

Fredag - Smultronstället

Lördag - Det Sjunde Inseglet

Söndag - Fanny och Alexander (full version ca 5.30 h)

Visningstider:

Mån - Fre 18 & 21

Lör 15, 18 & 21

Sön 15

Pris: 65 kr

Följ evenemanget på Facebook:

http://www.facebook.com/#/event.php?eid=184834815953&index=1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Flimmerfestivalen
      Den 5 - 14 oktober 2012 är det dags för 14:e upplagan av Norrköping filmfestival Flimmer. Under festivalen går dessutom Guldsvanen - Östergötlands uttagstävling till Novemberfestivalen - av stapeln. Festivalen är dessutom en mötesplats för dig som älskar att prata, se och göra film och en chans att visa din film inför våra 6 000 besökare. Läs mer på vår facebooksida (kopiera in länken: Flimmer - Norrköping filmfestival - Ideell organisation - Norrköping, Sweden | Facebook) eller på vår hemsida och anmäl din film innan 25 juli: Start | Flimmer

Direktlänk till anmälningsformulär: Anmälan/Submission | Flimmer

Varmt välkomna!
    • By Enfant Terrible
      Tja!

Jag är en Justicefantast som vill ta mig till Hultsfredfestivalen iår och alltid drömt om roadtrips med okända människor. Någon som tänkte köra dit? :)

Kontakta isåfall 0760646723/bappeG@gmail.com

/Benjamin Bengtsson Gonzales
    • By Filmmanen
      Hej Hej! jag och nåra andra har en filmgrupp nåra ungdommar som spelar in film på fritiden och jag undrar om det finns nåra Bidrag eller "stöd att söka till Våra filmprojeckt i uppsala vi gör spelfilmer Varse sig det gäller "utrustning" eller Ekonomiskt stöd . Skulle Uppskata om jag fick nåra svar
    • By Filmmanen
      Hej Vi söker Filmintresserade som vill spela in film tillsammans i en grupp. Vi har en videoKamera Och sånt Redigeringsutrustning vi har dock ej en lokal .. än Såvida som Bakom kamran och framför och regiserra och redigera allt sånt. vi kan tyvär inte betala medlemarna nåt. pga tajt budget .Vi söker framförallt ungdommar både tjejer och killar 15-25 kanske Vore skiit kul om det kunde bli nåt av det här! EMAIL Uppsalafilmteam@hotmail.com
    • By Winghen
      Hej

Söker skådespelare till en Kortfilm i Uppsala mellan datumen 15-20 juni (exakt datum inte spikat, troligtvis blir det bara en inspelningsdag).

Söker både Tjejer och Killar mellan åldrarna 15-20.

Vi kommer bjuda på lättare mat samt dryck, men kan tyvärr inte ge ut lön p.g.a. väldigt tajt budget.

Vi är fortfarande amatörer med höga mål, dock med viss erfarnhet, och ska för första gången spela in film tillsammans i den grupp som vi är nu.

Ni som vill vara med behöver tidigare inte ha någon erfarenhet. Det vi söker hos er är glädjen och humöret av att få var med på film! :)

Det kommer inte bli världens "flashigaste" inspelning, men vi kommer göra allt för att få ett bra resultat och för att hålla humöret på topp! Då blir det roligt hur som helst!

Ni är väldigt välkmmna att lämna en kommentar om visat intresse. Mer info skickar vi senare via mail.

Mvh
      Simon och Erik
  • Create New...