Jump to content

Vad fick ni i julklapp?

Shelly
 Share

Recommended Posts

Vet inte varför men jag är alltid nyfiken vad folk fick i julklapp.

Var tvungen att köpa en massa filmer till mig själv för annars skulle jag inte få några…

Bästa julklappen: dyr svårhittad parfym.

Sämsta julklappen: fick inga i år, strumpor behöver man trots allt.

Jag gjorde lite som du. Jag önskade mig inget. Lite filmer i sista sekund, mest på skoj, som jag självklart inte fick. Jag var så säker på att jag inte skulle få några så jag beställde dem redan innan jul. Fick mest en massa kalsonger, strumpor, hyfsade kläder. En bok jag redan fått en tidigare jul.

Hursomhelst. Mina filmjulklappar till mig själv:

Att Rida Ensam i Tusen Mil

Four Rooms (1995)

Hellraiser II: Hellbound

Hellraiser III: Hell on Earth

Mårten Nilsson: Greatest Hits

Frontiers

Stay

Pusher III

Shanghaitriaden

Week End - Utflykt i det röda

• 2 weeks later...

Det är en sjuk sjuk uppfinning som skapades för spelet Postal på 70-talet. Det går ut på att använda katter som ljuddämpare, & används bara av de mest depraverade ljudteknikerna. Dead cat kommer ifrån att väldigt få katterna uppskattar att ha en microphon på ett så obekvämt ställe i levande tillstånd. Den enda ras som fungerar för ändamålet utan att dämpa bort så mycket diskant att det låter skit är den sällsynta rasen Plysch-Katt.

Idag tar man i regel bort svansen.

http://www.rodemic.com/accessory.php?product=DeadCat (Se! Ingen svans!)

Det är en sjuk sjuk uppfinning som skapades för spelet Postal på 70-talet. Det går ut på att använda katter som ljuddämpare, & används bara av de mest depraverade ljudteknikerna. Dead cat kommer ifrån att väldigt få katterna uppskattar att ha en microphon på ett så obekvämt ställe i levande tillstånd. Den enda ras som fungerar för ändamålet utan att dämpa bort så mycket diskant att det låter skit är den sällsynta rasen Plysch-Katt.

Idag tar man i regel bort svansen.

http://www.rodemic.com/accessory.php?product=DeadCat (Se! Ingen svans!)

Aha, en sådan! inte visste jag att dom i själva verket var katter! jag trodde dom var råttor..

Till myggor har man hamstrar. Eftersom myggor, både mickarna & skadedjuren, oftast används i flertal, dvs gäng, slår man ofta ihop namnen för att det är enklare än att säga Gang Of Hamsters, till Gangsters :-)

Är det sexuellt förvirrade hamstrar så kallas dom Dragsters.

HAHAHAHAHAHAHAHHA!!

jag fick 5 shotglas.