Jump to content

Nakenlekar (03:01)

Recommended Posts

• 4 weeks later...
Gött foto, dialog, ja allt. Enda jag har att klaga på är introt och outrot, varför förstöra en så bra film med tacky explosioner och krigsljud? Nästan så jag hann stänga av ju.

Kan inte annat än att hålla med. För övrigt en riktigt bra produktion med alla filmens beståndsdelar. Som så många andra säger säger även jag, Keep up the good work!

Väldigt rolig i sin enkelhet.

bra reaktioner och skådespeleri.

Kanske lite mer sketch än film i mina ögon, det förtar dock inte upplevelsen!

Jo verkligen bara en sketch, därför jag blir så förvånad att den går så bra hem på festivaler.

Utan tvekan Crazy Pictures bästa film... En berättelse som fångar, ett bildspråk helt i samklang med storyn. Snyggt foto men dialogen och berättelsen är första rummet. Oavsett om det är en sketch eller inte - så förstår jag uppskattningen för den här filmen - den håller hela vägen ut till skillnad från många filmer här som mest är en kul idé och bildonani...

Rolig film. Grymt skådespel, välskriven dialog och framförallt snyggt! Jag har själv en 5D Mark II men lyckas inte riktigt hitta ett codec som gör bildkvalitén rättvisa. Vad använder ni för codec och vilka inställningar när ni exporterar?

En till fråga som kanske redan ställts, vad brukar ni använda för ljussättning i era produktioner? Har du några tips på några bra lampor för liknande ändamål. Har ni köpt egna eller hyr ni/lånar? Brukar ju vara svindyrt med sånt där.

Snyggt iaf!

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...