J.Anderberg 10 Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Fick precis veta att filmen kom tvåa i publikens pris under Novemberfestivalen 09. Skillnaden var 1 röst. Järnspikar.... Amen nu får du väll ta o ge dig herr Danell. ;D Var glad för era fyra priser. Vi hade varit jätteglada för ett. 0 Quote Link to post Share on other sites
Danell 10 Posted January 14, 2010 Author Share Posted January 14, 2010 Över 120 000 tittare på youtube nu. Kul. 0 Quote Link to post Share on other sites
Fürni 12 Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Ptja, den låg ju på Buzz innan den här tråden ens postades så... :) 0 Quote Link to post Share on other sites
Walter 10 Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Gött foto, dialog, ja allt. Enda jag har att klaga på är introt och outrot, varför förstöra en så bra film med tacky explosioner och krigsljud? Nästan så jag hann stänga av ju. Kan inte annat än att hålla med. För övrigt en riktigt bra produktion med alla filmens beståndsdelar. Som så många andra säger säger även jag, Keep up the good work! 0 Quote Link to post Share on other sites
zanoonga 10 Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Väldigt rolig i sin enkelhet. bra reaktioner och skådespeleri. Kanske lite mer sketch än film i mina ögon, det förtar dock inte upplevelsen! 0 Quote Link to post Share on other sites
Danell 10 Posted January 15, 2010 Author Share Posted January 15, 2010 Väldigt rolig i sin enkelhet. bra reaktioner och skådespeleri. Kanske lite mer sketch än film i mina ögon, det förtar dock inte upplevelsen! Jo verkligen bara en sketch, därför jag blir så förvånad att den går så bra hem på festivaler. 0 Quote Link to post Share on other sites
Stefan_holst 18 Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Jo verkligen bara en sketch, därför jag blir så förvånad att den går så bra hem på festivaler. Man vill väl ha en stunds underhållning, bli lite road, för det blir man av din/er film. 0 Quote Link to post Share on other sites
Vejper 10 Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Gillade denna väldigt mycket, dialogerna var väldigt sköna. Bra jobbat. 0 Quote Link to post Share on other sites
Shoomedia 10 Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Utan tvekan Crazy Pictures bästa film... En berättelse som fångar, ett bildspråk helt i samklang med storyn. Snyggt foto men dialogen och berättelsen är första rummet. Oavsett om det är en sketch eller inte - så förstår jag uppskattningen för den här filmen - den håller hela vägen ut till skillnad från många filmer här som mest är en kul idé och bildonani... 0 Quote Link to post Share on other sites
Parker 10 Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Rolig film. Grymt skådespel, välskriven dialog och framförallt snyggt! Jag har själv en 5D Mark II men lyckas inte riktigt hitta ett codec som gör bildkvalitén rättvisa. Vad använder ni för codec och vilka inställningar när ni exporterar? En till fråga som kanske redan ställts, vad brukar ni använda för ljussättning i era produktioner? Har du några tips på några bra lampor för liknande ändamål. Har ni köpt egna eller hyr ni/lånar? Brukar ju vara svindyrt med sånt där. Snyggt iaf! 0 Quote Link to post Share on other sites
Parker 10 Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Ännu en fråga: vad är det för kod för att bädda in youtubeklipp i det här forumet? 0 Quote Link to post Share on other sites
monnexs 12 Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Det jag kände med denna "filmen" är fan kom igen gör några till. Skulle vara kul att se några efterföljare, vad händer sen. Eller skicka in en pilot till tv vet ja! Bra jobbat =). 0 Quote Link to post Share on other sites
Filipp 10 Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Nog de bästa jag sett på länge. Korta skärpedjupet i bildern, bra intrig mellan skådespelarna och kameran. Blir så imponerad även fast micken syns några gånger. =) 0 Quote Link to post Share on other sites
Danell 10 Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 200 000 views på youtube... 0 Quote Link to post Share on other sites
bassbucket 13 Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 200 000 views på youtube... Är väl inte så konstigt med tanke på vad ni använder för taggar för filmen! haha! :P Skämt åsido, kul för er! :) 0 Quote Link to post Share on other sites
Danell 10 Posted March 2, 2010 Author Share Posted March 2, 2010 Oj, såg precis att filmen blivit årets film på Voodoofilm. vad kul. Tack! 0 Quote Link to post Share on other sites
WingDing 10 Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Ni revolutionerar svensk film Danell, två tummar upp. 0 Quote Link to post Share on other sites
kermodei 10 Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Vad är BUZZ ? 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts