Gå till innehåll

BREVBÄRARJÄVEL (Alternativtitel: Två ton franska granater)


Opus

Recommended Posts

Det som var meningen =D.

 

Första versionen är klar, men den är på tok för olik manuset. Jag är lite less på redigeringen av den just nu så jag ligger nog lågt framtill helgen. Men jag skulle tro att den blir färdig vecka 4 eller 5. Då ska jag försöka lägga upp den så att man kan få kika på den =D.

 

/A.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Den finns faktiskt ute nu, i en lite av en beta-version iofs. Ganska klar, men inte helt, lite omgjord för att vi gjorde lite misstag under inspelningen.

 

Den är dock i bredbandsversion på 118 mb, 1 slot, och funkar bara mellan 20-08 =). Men för er som är intresserade så... =).

 

ftp://ftp.skota.org/movies/fuckingpostman.avi

 

/A.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 månader senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...

chefen, risiga dialoger, kanske det.. alltid svårt att skriva dialoger och alltid svårt för andra att hitta rätta känslan i alla dialoger.. men visst inget man ska störa sig på men det är något man lär sig eftersom och är det som brukar ta längst tid att få till bra...

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 7 månader senare...

Ja manuset är väl okay för att vara ihop skrivet på några veckor för en inspelning på två dagar, det var väldigt begränsat särskilt med teamet och så men det slutgiltiga resultatet är väl ändå rätt okay faktiskt. Jag kommer så snart jag orkat fixa en server lägga ut min "alster" (haha alster, fan vad pretto) så att man kan ladda ner den. Skriver väl ett meddelande här sedan ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...