Jump to content

Hyra i Malmötrakten

Mfah
 Share

Recommended Posts

Tjenis. Jag bor i Lund och är på gång att göra en film som projektarbete. Jag har tänkt hyra lite utrustning men när jag googlar så får jag bara fram en nedrans massa stockholmsställen som hyr ut.

Vet någon något schysst ställe i Malmö eller Lund som hyr ut?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Andreasn
      Halloj!

Hoppas ingen hugger huvudet av mig för detta nu :OO

Om det är någon som är sugen på att hyra en RED-kamera billigt framöver för något projekt så är det bara att höra av sig.
      Det är ett kit med två objektiv, axelrigg, FF, Kompendium, minneskort, kolfiberstativ med fluid-huvud osv.
      Det finns fäste för Canon och PL-gluggar.

Lite spec.
      1-12 fps 5K FF
      1-30 fps 4K HD
      1-48 fps 3K HD
      1-60 fps 1080p HD
      1-120 fps 1K

Vi sitter i vid slussen i Stockholm btw.

Bilder och mer info finns här:

Cloudberry Film | Hyr Filmprylar!

/ Andreas
    • By luckyday
      Luckyday AB är ett film och tv-produktionsbolag baserat i Malmö, Sverige. Luckyday letar efter en manusförfattare/regissör till vår nästa film "The Next Act". Vårt mål är att inleda produktionen till hösten.

Luckyday har arbetat med SVT, TV3, TV4, Kanal 5, STRIX, Zodiac Entertainment Group och Nordisk Film.

I din ansökan ska du kunna uppvisa din bekantskap med teatervärlden och att du har haft tidigare erfarenheter att arbeta med film, teater eller tv.

Att arbeta med Luckyday kräver kunskap i både svenska och engelska och att kunna vara baserad på vårt malmökontor.

Var vänlig att begränsa din ansökan till oss på under 200 ord. Beroende på den som söker, kan vi komma att be dig att vara involverad i fler projekt som vi utvecklar för 2012.

Var vänlig att skicka din ansökan till oss innan den 25:e juni till pitch@luckyday.se

För mer information om vårt företag, kan du besöka vår hemsida http://www.luckyday.se
    • By FilipJedra
      Filmat med 8mm.

Hör gärna synpunkter.
    • By zenati
      Hej!

Vi är ett team (studenter) håller på med en kort film kommer skickas till några festivaler runt i Sverige.
      Filmen handlar om Anton En kille som har bestämt sig att klä sig som en hemlös för att gå till mask o raid fest....

Vi söker några skådespelare:
      1- En kille (28-35) år gammal.
      2- En ung tjej runt 22-29 år.
      Rollbeskrivningar, manus kan erhållas vid intresse.
      Inspelning tar 3 dager och inspelning plats i Malmö.Vi bjuder på kaffe och kakor.
      Det e två dager inspelning.14-15 mars, eller 9-10 mars. Det beror på vädret.
      Ni kan kontakta mig på voodoo film eller på mitt mejl
      amorabio.production@gmail.com.
    • By cinematik
      Vi har nu klippt klart vår första showreel, den innehåller material från 2010 fram till idag. Ta gärna en titt och säg vad ni tycker!

OBS: Showreelen är inte längre tillgänglig online!

Hälsningar
      Johan & Mikael
  • Create New...