jbergman Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Tja, rubriken säger väl det mesta. Jag letar alltså efter rediga rullar med papper så att jag kan använda det för att täcka hela väggar. Jag bor i Stockholm och om någon vet var jag kan köpa dylikt material där så vore jag ytterst tacksam. Om inget lokalt finns så är dock även postorderförsäljning av intresse, men det borde ju finnas något i närheten. Kanske är det bara min bristande google-fu som är orsaken till min förvirring... Tack på förhand! /Jakob 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 kolla byggvaruhus. Jag har just rivit ner massa svart papper ur vårt hus när vi renoverar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jbergman Posted October 14, 2004 Author Share Posted October 14, 2004 Tack för tipset! Jag skall kolla det. /Jakob 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darp Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Du borde nästan kunna få tag på det hur lätt som helst, och billigt! Kolla på större byggvaruföretag, kanske t.om Ikea? För då finns möjligheten att de har massor till övers.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Vid det här laget är nog problemet löst... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knodel Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Jag är påklädd! svart papper kan väl köpas nästan var som helst. ;) Som han sa, byggvaruhus! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
afyra Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 bättre sent än aldrig? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jbergman Posted May 1, 2007 Author Share Posted May 1, 2007 Haha, tack för tipset darp, även om det var samma som jag fick av gorse. Och några år för sent... Men men, jag är ju åtminstone kvar på forumet. /Jakob 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts