Zyx Graphics Postad 2 november 2008 Postad 2 november 2008 Not A Roxstar (01:27) Edit: Nu e den klar Musikvideo jag gjorde till gruppen Odd Project med Scoob Rock. http://img84.imageshack.us/img84/3826/rockstar1ah7.png Shot at 2008-11-02 Format: H264 Längd: 3 min, 50 sek Utrustning: Canon HV30, After Effects CS3, Premiere CS3 0 Citera
diilman Postad 2 november 2008 Postad 2 november 2008 Jag gillade förra musikvideon du gjorde åt killen... Jag gillar den här låten och videon också. :) En sak som irriterade mig lite var de där blå ljud-skiten (eller va de nu heter). Tyckte inte om de så mkt.. Skulle passa bättre om det bara var vitt bakgrund istället för blå grejerna. 0 Citera
Zyx Graphics Postad 2 november 2008 Författare Postad 2 november 2008 Coolt att du gillar den. Den blåa ljudvågen tog för långt tid att göra för att bli en "kill your darlings grej" så den blir kvar. Derämot så va det ingen dum idé att blanda det med helt vitt bakgrund. Ska tänka på det. Håller på med bakgrunden till den andra artisten som kommer in i vers två. Lägger upp det när det e klart. 0 Citera
diilman Postad 3 november 2008 Postad 3 november 2008 Sry om du missförstog, men jag menade inget elakt med att "ljudvågen irriterade mig".. det var bara vad jag tyckte Ser fram emot resultatet ;) // Lycka till 0 Citera
Dark_tree Postad 3 november 2008 Postad 3 november 2008 varför lägger man ut en ofärdig video? :P 0 Citera
Zyx Graphics Postad 3 november 2008 Författare Postad 3 november 2008 För att få lite feedback innan kunden får den. Man vill att den ska bli 100% eller hur... 0 Citera
Cherry Postad 4 november 2008 Postad 4 november 2008 varför lägger man ut en ofärdig video? :P Vi skulle alla kunna ställa meningslösa frågor som saknar motivering till varandra hela dagarna, men av någon okänd anledning gör vi inte det. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.