blejd Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 Hej. Jag undrar om det finns något sätt att ändra ljuset i redigeringen för att färgerna/ljuset ska bli lite mer som med en filmkamera. Färgerna när man filmar med DV-kamera är starkare än med en Filmkamera. Undrar om det finns något sätt att "fuska" till sig det genom Premiere Pro? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ior Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 Det finns inte mycket som inte går att göra i Premiere. Under 'Image control' bland filtren finns ett antal sådana där du kan manipulera färger. Minska på färgerna för att göra det mer likt film. Det underlättar om du skriver vilken version av Premiere du använder... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frax Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Jag är oxå intresserad av detta ämne... och jag använder Adobe Åremier 7.0 berätta gärna hur man går till väga =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts