Gå till innehåll

blooper från Burningbull


sw33t

Recommended Posts

Kul att ni tyckte om det! Vi hade väldigt kul :e

 

Jo som sagt så är den inte färdig än. Vi är precis klara med inspelningen och redigeringen kommer kanske ta lite tid eftersom folk är bortresta å sånt. Men vi återkommer.

 

Filmen handlar om Samuel som är scitzofren. När man minst anar det blir han superhjälten "Burning Bull" vilket ibland leder till oönskade konsekvenser. Komedi.

 

insekter? hm.. det var något nytt. men jag förstår hur du tänker. jag tänker på spiderman, men det är inte långt ifrån...

Länk till kommentar
Share on other sites

Jah det ser verkligt ut för att det är verkligt :D

Det är en fullträff jag får rakt i huvudet. Ingen skada sked rent fysiskt. Jag bara skrattade och gick ner på marken. Det sågs så fint ut så det kommer komma med i den riktiga filmen!

 

Filmen är under klippning nu som sagt, men en trailer lär dyka upp snart.

Klippet är från samuels shizofrena-syn på vad som händer när en superskurk utmanar honom, något som i verkligheten är en kompis som i ett sista försök att rädda Samuells sinne utger sig för att vara superskurk.

 

 

e93mw's fråga:

Jag, den gröna/gula hjälten, Tim Drougge, har tränat Wing Tsun, Latosa Escrima, Capoeira Angola, Hung Gar, wudang(tai chi quan) och Taekwondo samt annat smått(lite akrobatik stunts osv).

men jag får mest spö i den här filmen.

 

Han, blåa bödelninjan(som jag kallar honom), Erik Dalin, har tränat Ju-jutsu, Capoeira, Brazilian Jiu-jitsu, Bujinkan, Tian Long Kung Fu mfl. Och en hel del akrobatik.

Erik Dalin är utbildad stuntman från svenska stungruppen.

 

Vi båda utger tillsammans den lilla skaran som är Children From The Monkeymachine's actionteam.

 

ps. jag gjorde en snabbt trailertest för fightscenen förut med Kill Bill vol.1 musik. Men jag vet inte hur pass bra det skulle funka att lägga upp den? med den musiken dvs.

Länk till kommentar
Share on other sites

väntar spänt på teasern :P

 

Om han är med i svenska stungruppen så lär ni väll ha lite fet utrustning ni kan låna?

 

Sen var det en jävligt imponerad urval av kampsport dom kunde :P aldrig hört på maken att en människa kan så många stilar hehe

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag måste bara lägga in som en liten nätt parentes att det är Josef och INTE Smauel som tror att han är Burning Bull. Jag råkar veta om detta då jag själv varit med och skrivit manuset till filmen.

 

Förövrigt ska du (Tim) ha ett stort tack för att du la ut bloopern på sidan.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...