Jump to content

Dagens toppengrej

Recommended Posts

Jag inser att jag sitter och pysslar med ett intro till ett webtvprojekt som är uppbyggt av stillbilder i 8 megapixel. 25 bilder/sec. Inte konstigt att det hackar lite när jag spelar upp filmen.

Det tar tid att frilägga varje frame...

Kommer bli riktigt bra. Jobbar över för att det e så kul. Sjukt.

Hehe!

/KN

Edit: Så här blev det: http://www.beta75.se/filmer/street_intro.mp4

haha det tror du vi går på *skrattar överdrivet och tittar allvarligt för att se om det var seriöst menat*

Dagens toppengrej: det är fortfarande sant. Nicke, det finns faktiskt undantag som bekräftar regeln....det kommer du att lära dig när du blir äldre.

Ska på torsdag glida ner till das fatherland Jämtland för att hälsa på föräldrar, kreka och kompisar en gång innan juluppehållet... Ska bli skoj. "Då ske ma råkes myyk oss å ha arttut"...:P

EDIT: insåg just att jag skrivit i både i gnälltråden och glädjetråden inom loppet av 5 minuter... vad kan jag säga... jag har tråkigt och filar på min schizofrena manodepression;)

Vafalls! Sviker du oss lagerarbetare som fortfarande är fast i skiten?

Jeeeepp=)

Nu har jag varit en ackord-hora alldeles för länge. Ska skaffa en ny tatuering på ryggen, "Fucked by ICA". Har jävlat med dom i ett halvår nu, så idag köpte de ut mig. Så jag kan ta det lugnt fram till sommaren 08 med full betalning =).

Vad jobbar du på för lager?