Gå till innehåll

Tips när det gäller Blender?


Jossa

Recommended Posts

Hej!

Jag hoppas att det inte är för att jag är knäpp men jag har väldigt svårt för att lära mig hur man använder blender. Jag har läst flera manualer men när jag själv fösöker fungerar det oftast aldrig. Jag har blender 2.33 nerladdat men jag hittar inga manualer för det rpogrammet så jag har läst manualer för 2.31, kan det vara därför inget fungerar? Är det någon som har något tips eller kanske vet en sida där jag kan lära mig att använda mig av blender?

Tack/Jossa

Länk till kommentar
Share on other sites

Nej, men varför ha allting översatt till svenska när programmet därmed dess "knappar och funktioner" är på engelska.Det är viktigt att kunna engelska om du vill komma vidare inom branschen, always89. Det har jag tagit lärdom av sen den dagen jag träffa en regissör på film i väst vid 10 - 11 års åldern.

 

Och Jossa Blender 2.33 finns visst som manual. Jag kan inte hitta någon länk till den just nu men den finns där, någonstans. Jag har den, kan skicka den till email till dig på .pdf om du vill.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...