Gå till innehåll

Dagens gnäll


FarfarsFilm

Recommended Posts

Stör mig på folk som säger småvitsar och tror att dom är dom första som säger denna vits. Som butiksarbetare får jag minst 3 gånger per dag höra: "Ja, ögonen är ju det första man blir blind på!", när man visar dom till en vara. Ha ha. Jag håller mig för skratt.

 

Har hört att allmänläkare VÄLDIGT ofta, när dom frågar äldre personer "... och hur är det med minnet då?", får till svar "jo, det är bra, men kort!"

 

fniss...

Länk till kommentar
Share on other sites

Stör mig på folk som säger småvitsar och tror att dom är dom första som säger denna vits. Som butiksarbetare får jag minst 3 gånger per dag höra: "Ja, ögonen är ju det första man blir blind på!", när man visar dom till en vara. Ha ha. Jag håller mig för skratt.

 

Har hört att allmänläkare VÄLDIGT ofta, när dom frågar äldre personer "... och hur är det med minnet då?", får till svar "jo, det är bra, men kort!"

 

fniss...

Får du nånsin höra folk som köper trisslotter be om en med vinst? :e

 

Det där med att minnet är bra men kort tror jag är ett gammalt talesätt. Jag har hört det också ibland. Måste använda det till Historprogram säsong 2 om den blir av.

Länk till kommentar
Share on other sites

Får du nånsin höra folk som köper trisslotter be om en med vinst? :e

 

Det där med att minnet är bra men kort tror jag är ett gammalt talesätt. Jag har hört det också ibland. Måste använda det till Historprogram säsong 2 om den blir av.

 

Vi säljer inte trisslotter på ÖoB, som tur är! :) Men jag har hört skämtet förut. Skitkul.

 

Svärfar är allmänläkare, och till och med han, som är lugnet själv, irriteras en smula. Särskilt eftersom hans patienter ofta är "stammisar", och rimligtvis borde veta att de kört skämtet förut... Om nu inte deras minne är dåligt, förstås.

Länk till kommentar
Share on other sites

Vi säljer inte trisslotter på ÖoB, som tur är! :) Men jag har hört skämtet förut. Skitkul.

 

Svärfar är allmänläkare, och till och med han, som är lugnet själv, irriteras en smula. Särskilt eftersom hans patienter ofta är "stammisar", och rimligtvis borde veta att de kört skämtet förut... Om nu inte deras minne är dåligt, förstås.

memento hela veckan lång :e

Länk till kommentar
Share on other sites

Är så trött på Komplett.se nu!!!! Köpte 4 hårddiskar från dem för två veckor sedan. Har inte kommit!!!! Och nu ligger vi två veckor efter med filmproduktionen. Great! Så vi avbeställde dem o köpte på ett annat ställe.

 

Köpte även min dator på komplett. Och valde då deras standard alternitv på chssi, det de rekomenderar. Men icke. Det kommer inte in förrän om två månader. Grattis. Ni har vunnit för bästa servis! Fick beställa om allt igen, med ett dyrare chassi. Suck...

Länk till kommentar
Share on other sites

Är så trött på Komplett.se nu!!!! Köpte 4 hårddiskar från dem för två veckor sedan. Har inte kommit!!!! Och nu ligger vi två veckor efter med filmproduktionen. Great! Så vi avbeställde dem o köpte på ett annat ställe.

 

Köpte även min dator på komplett. Och valde då deras standard alternitv på chssi, det de rekomenderar. Men icke. Det kommer inte in förrän om två månader. Grattis. Ni har vunnit för bästa servis! Fick beställa om allt igen, med ett dyrare chassi. Suck...

 

ooh... sega leverantörer är fan en plåga i anus. beställde min kamera för två veckor sedan, har inte kommit än. står att min beställning är "bekräftad", men det har det gjort sen dag två. TVI VALE!

Länk till kommentar
Share on other sites

... är att Adobe lägger in animerad reklam för sina egna produkter i befintliga

produkter. (Se längst ned till höger på bilden) Det verkar också uppdateras

regelbundet, så snart kommer det väl ett nytt erbjudande:

"Special bla bla bla Offer! Special price, only for you!"

 

Ett ord: Dynga!

 

http://web.comhem.se/averdahl/example/special_max_offer.png

Länk till kommentar
Share on other sites

Fick gå upp 4 timmar tidigare än vad jag behövde för att åka till skolan och lämna en fältmixer till våran rörlig bildlärare, SOM HAN TYDLIGEN INTE ENS BEHÖVDE!!!! O ändå har han tjatat på mig en vecka hur mycket han behövde den just idag!

 

Suck...

Länk till kommentar
Share on other sites

"Köp Magic Bullet nu inom för bara 599kronor eller ta tvins smarta avbetalning där du betalar endast 69kronor månaden. Och om du köper nu inom 10minuter så får du även denna eleganta Shiuxi kniv(sedan 1994) utan extra kostnad"

Asså för fan, vad är det för folk som köper saker från tvins eller TV-shop var det nu heter.

Och den där jävla pinnsmala dammsugaren som suger upp allt. My ass att den gör. Den där saken skulle inte kunna suga upp blyerts udd ordentligt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...