Gå till innehåll

Dagens gnäll


FarfarsFilm

Recommended Posts

I normala länder...

Men tänk va mycket annat bra Sverige har och vad mycket dåligt det finns i "normala" länder. Båda de listorna skulle kunna göras väldigt långa. Var positiv Nils, smutsa ned i lägenheten och sup när du vill.

 

Just nu är jag irriterad på Svenska Spels fruktansvärda blinds-struktur i deras pokerklient.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hmmmmmm....inskränkta människor som inte inser att man fan har en skyldighet att hjälpa varandra.

Skyldighet? En skyldighet som politiker lurat på oss under årtionden. Enbart för att själva roffa åt sej av de yngres kommande pensioner, sjukvård mm. Bedrägeri. Läs 40-talist.

Revolutionen, som var en reduktion på 1600-talet, lyckades i Sverige då och kommer lyckas igen.

/nils

ps. folk i Italien skiter i att deklarera medans svenskar köar för att lämna in sin blankett i tid.

Länk till kommentar
Share on other sites

En skyldighet som politiker lurat på oss under årtionden. Enbart för att själva roffa åt sej av de yngres kommande pensioner, sjukvård mm. Bedrägeri. Läs 40-talist.

Revolutionen, som var en reduktion på 1600-talet, lyckades i Sverige då och kommer lyckas igen.

/nils

ps. folk i Italien skiter i att deklarera medans svenskar köar för att lämna in sin blankett i tid.

 

Du är helt otrolig Nils :D Om ett tag ska jag nog ta och sätta ihop ett dokument med dina bästa kommentarer. "Festa med Nils - Forumuppfostran och Adobe-konspirationer". Där har folket något att längta efter.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är en helt hopplös packare. Kan fan inte alls det här med att lyfta saker och lägga dem i lådor. Be mig inte att bli flytthjälp. Bli min flytthjälp.

 

Jag är en suverän packare! Senaste gången vi flyttade var jag så pass duktig att jag tokfyllde ett större antal banankartonger med böcker, och det blev högst ca 3 kubikcentimeter luft i kartongerna... och de vägde bly!! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens gnäll:

 

Jag är en helt hopplös packare. Kan fan inte alls det här med att lyfta saker och lägga dem i lådor. Be mig inte att bli flytthjälp. Bli min flytthjälp.

ÖoB säljer väldigt billiga pirror. Tror jag köpte min där för typ 200 spänn eller nåt i den stilen.

http://web.telia.com/~u58204099/texmexcatering/Uthyrning/pirra.gif

Länk till kommentar
Share on other sites

Simon, kom hit då.

 

Visst, om det fanns tid. Du vet, jag håller på med lägenhetsrenovering och, ja - sånt här... och jäkligt knepigt nuförtiden att få ledigt från jobbet några längre perioder är det också (vi håller på att flytta hela vår butik). Men annars skulle jag lätt ställa upp! Packa är skitkul. Brinner för det nästan.

 

ÖoB säljer väldigt billiga pirror. Tror jag köpte min där för typ 200 spänn eller nåt i den stilen.

 

;)

 

Jag jobbar på ÖoB, och dom där kärrorna kostar 269:-. Luftfyllda däck, och kapaciteten är 150 kg om jag inte minns fel. Vi har även ypperliga flyttkartonger för 17:-/st.

 

 

Lika bra att göra lite reklam (man får hoppas att man inte blir förvisad till annonseringsforumet)

 

http://www.overskottsbolaget.se/index.html

Länk till kommentar
Share on other sites

Ursäkta?? Kan nu sluta smutskasta mig? Fan va mycket skit man får när man stället upp och driver ett forum helt gratis.

 

Sluta bryta mot reglerna så blir det inga varningar, så enkelt är det. Det går heller inte att ge varningar två gånger för samma inlägg, så där har du fel carbe.

 

Nicke, du betedde dig illa i Kolla min film-forumet och där modererar jag, simple as that. UFO - du har fått tillrättavisningar, det är väl inget att gnälla över. Peka på var jag varit otrevlig så ber jag om ursäkt för det.

 

Fy fan va otacksamma ni är. Snart lämnar jag också moderatorposten.

Länk till kommentar
Share on other sites

Dagens gnäll: Paypal kan äta min skit. Bara för att jag bytt lokal bank då jag flyttade kan jag inte komma åt mina pengar. Näääe paypal är ju en internet bank. Hur gör man då. Jo man fucking jävlar faxar sitt id-kort,kreditkort och ett personligt brev till andra sidan jordklotet. Jag hatar er över allt annat. Jag som äntligen täönkte bestöälla en steady :(x(

Länk till kommentar
Share on other sites

Det går heller inte att ge varningar två gånger för samma inlägg, så där har du fel carbe.

 

Oj, vad illa upp du tog. Jag menade inte att klaga, bara höll med lite.

Dessutom sa jag aldrig att jag fick varning för samma inlägg, även om det kanske kan uppfattas så. Däremot fick jag varning för inlägget efter där jag sa förlåt för det inlägget som jag redan hade fått straffpoäng för. Mycket lustigt.

 

För övrigt så skulle jag uppskatta om ni skriv stor bokstav på mitt efternamn (även om mitt användarnamn är med liten bokstav). :)

 

Nej, men jag tycker inte att du är en dålig moderator längre, men du kan vara lite hård ibland. Dock var det fel av mig/oss att klaga så här i en allmän tråd. Ber om förlåtelse.

Länk till kommentar
Share on other sites

Så här är det:

 

I de fall där ni är missnöjda ska ni höra av er till mig. Det står exempelvis i alla redigeringar vi gör. Varningar delar vi ut för de som bryter mot reglerna - regler som alla godkände vid registrering och som fortfarande gäller. Tillsägelser ger vi i förebyggande syfte för att förhindra er från att bryta mot reglerna. Tillsägelser ser jag alltså som något positivt.

 

Frågor och kritik kring detta tas i forumet Tips & förslag. Inte här.

 

[citat=carbe]lilla_farbrorn har också gett mig den största delen av mina förseelser.[/citat]

 

Nej, det har han inte.

 

[citat=carbe]Däremot fick jag varning för inlägget efter där jag sa förlåt för det inlägget som jag redan hade fått straffpoäng för. Mycket lustigt.[/citat]

 

Det stämmer inte heller.

 

Visst får du säga vad du vill så länge det inte bryter mot reglerna, men det stjälper mer ditt eget förtroende och anseende än vårt genom att förvränga sanningen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Som sagt, Farbrorn gör ett bra jobb. Hur vet man om man fått en varning egentligen? Skulle vara kul att se om jag inkasserat några under åren jag varit här :D

 

Edit: Måste ju hålla mig on topic så jag inte får en varning! Gnäll: HELGEN ÄR SNART SLUT!!!

Länk till kommentar
Share on other sites

Hur vet man om man fått en varning egentligen? Skulle vara kul att se om jag inkasserat några under åren jag varit här :D

 

Du får ett PM plus att du kan se det i din profil. Ser du inget har du heller inte fått något.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...