blotarne Postad 24 juli 2007 Postad 24 juli 2007 jag vill ha någon skön introlåt som lixom låter spännande haha svårt att förklara! men någon bra introlåt så kom med förslag på vad dom heter lr vart mann kan hitta dom :D MVH:Alle 0 Citera
gorse Postad 24 juli 2007 Postad 24 juli 2007 Nånstans här på forumet hittade jag en länk till små ljudsnuttar som lät allt från påannonsen till nyheterna i Amentyville till Anslaget till Armadagettot. Gratis var det också. Sök på forumet. 0 Citera
blotarne Postad 24 juli 2007 Författare Postad 24 juli 2007 A för att jag vill typ ha några introlåtar som låter spännande å härliga på nått sätt :D men tack så jättemycket för alla svar :D 0 Citera
StefanCarlsson Postad 25 juli 2007 Postad 25 juli 2007 Som sagt...Fråga någon som gör musik... =) 0 Citera
blotarne Postad 25 juli 2007 Författare Postad 25 juli 2007 japp , nu har jag ett par låtar jag fick av en musiker :D Taack för alla svar :D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.