kabban Posted May 27, 2004 Share Posted May 27, 2004 Hej. Är det någon som känner till vilka regler som gäller om jag vill publicera en en film på nätet? Vi har gjort en liten film under en aktivitetsdag i en skola. I filmen medverkar hundratals elever så det blir lite svårt att fråga var och en. Inga namn eller andra personuppgifter förekommer i filmen. Ett annat exempel: Om jag filmar annonyma människor på stan. Kan jag publicera filmen på nätet osv. /Urban 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
palle Posted May 27, 2004 Share Posted May 27, 2004 så vitt ja vet får du filma vem du vill bara du itne framstälelr personen på ett felaktigt weller stötande sätt... annars så e de fritt fram va ja vet! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted May 28, 2004 Share Posted May 28, 2004 Flyttas från Tips & förslag till Filmcafé. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts