Gå till innehåll

Ännu en matrix kopia..


Mr.Man

Recommended Posts

Jo, alltså enstaka inlägg som inte hör till detta filmforum brukar inte tas bort.

 

Med betoning på "du" så antar jag att du blev sur över att jag inte tyckte din datoranimering var snygg. Alltså, jag menar inte att den var ful, du är säkert duktigare än mig på animering men jag förstår inte anledningen till att lägga upp den här om det inte ens är en film. För det måste du väl hålla med om? Att det inte är en film alltså.

 

Vill du fortsätta diskutera, skicka ett PM så tråden kan hålla sig till ämnet.

Länk till kommentar
Share on other sites

Man borde lära sej att ge kritik och inte bara säja vad en sak är. Man måste ge tips på vad som kan förbättras.

 

Jag tyckte att animeringarna och modellerna var snygga. Ljudet och omgivningen kunde dock förbättras lite genom att kanske justera ljuset en annan och få mindre starka ljud när gäddan simmar fram. Det var annars bra gjort!

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu var det ju inte en bedömning jag var ute efter, men visst är det kul att folk kommenterar. Tycker bara det är lite "töntigt" att frågasätta om det är en film eller inte.

Sen håller jag med om att kritik ska vara konstuktiv, annars hämmar den bara den kreativa andan här i forumet.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 år senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
×
×
  • Skapa nytt...