Jump to content

Das YouTube Tråd

Recommended Posts

Min kompis Eva och jag tänkte med hjälp av YouTube presentera Sandviken.

Ha stort nöje.

Rundtur, pinamt kort och verkligen den vackra delen av viken....

Debatt om lokala orättvisor

Lokala nyheter

Sport

Kultur

Extramaterial

Någon annan som tycker att den är skön.

Jag tycker absolut inte att den var skön, fan vilken jävla lat och ful kille som klagar på sitt jobb och liv när han själv har valt att leva så.

EDIT:

Lokala nyheter

Vad fan är det för någonting? Det liknar en bög som slår sönder en glasruta som redan var sönder lol

Äh. Han hade ju inte ens en tank.

nä... men blotta tanken att skrika PULL och höftskjuta hagel-SPAS på flygande bilar är ju helskön;) ... att sedan fortsätta med en kulspruta och avsluta med en GRG mot en Sierra fick mig att längta tillbaka till lumpen och övningar vi inte hade:e

hehe... apropå testoseronaction... såg nyss Eraser igen... Flykten från flygplanet är så klockrent arnold:e

The owner of this video does not allow video embedding please watch this video on YouTube.com

Det här är helt otroligt värdelöst, pinsamt och jätteskumt:

Bra sammanfattning. Det var verkligen riktigt värdelöst. Av någon anledning var man ju tvungen att se det i alla fall. :e

Skulle den vara från typ VaranTV eller nåt sånt skulle den vara skitbra men nu är den bara sorglig.

Jag älskar hur otroligt naiv lillkillen(och programledaren också) är... "Rösta bort kriget, jag gillar inte krig!"

Hahahahaha, ska kolla klart sen ikväll med lite popcorn.

Gör det; den är värd varenda minut. Jag tyckte att den var sjukt kul på så många olika sätt samtidigt. Om jag så jobbade på ett sketchmanus i tio år vet jag inte om jag skulle kunna lyckas lika bra. Fan, en applåd till Anhool för den.

Tillägg:

Skulle den vara från typ VaranTV eller nåt sånt skulle den vara skitbra men nu är den bara sorglig.

Nej för tusan, det är ju det sorgliga som gör det så roligt. Utöver allt lustigt som sägs så vill man ha den där kameran som bitvis ligger på helt fel personer (och folk som går förbi framför kameran och har sig) och det det där inslaget med de som sjunger medan kameran gungar i takt. Och veta att DET ÄR PÅ RIKTIGT!

/Jakob

Men vad ÄR det där?! Word fails me...

Är ungarna där under pistolhot? Eller fick dom en tusenlapp var efteråt?

"otroligt värdelöst, pinsamt och jätteskumt"... Jag förstärker, ifall ni missade: "OTROLIGT VÄRDELÖST, PINSAMT OCH JÄTTESKUMT"

Insåg just att vi är nog inte så dåliga här på piteå's student-tv-sändningar ändå... o.0????

Ungar som inte alls är motiverade att vara där... programledare med ehh... knepig röst... 80talsklädda tjejer(var väl på modet då:p) som ska köpa armband... gungande kamera... "kan gå å testa internet"... programledare som flyttar sig under inslaget och helt plötsligt sitter det en mamma där med en sångtext och förvirrar mitt trötta lokalsinne (varför rörs inte hennes läppar?)... ad infinitum...

är det alltså detta som är öppna kanalen som jag hört så mycket om o.0?