Jump to content

Das YouTube Tråd

Recommended Posts

Tjenna, om nån pallar kolla på denna (min stnad up debut) vore jag taksam, skulle vilja ha litta respons på det från några fler än mina polare... De sista skämten var inte helt planerade och var mest där som utfyllnad :P

kanske kan fixa en sån fancy direkt video sen...

Haha, skämten var faktiskt rätt bra. Speciellt skillnaden mellan vi killar och tjejer :) sista hörde man inte så speciellt mycket. Bra gjort för att vara första gången ;D tror du snart kanske få stå på stockholm lives scen

pffftt... hahaha

"I'm having a great time, making a movie terrific movi that people are having fun seeing! Maybe you are not. But you know what? I don't think I made it for you!"

Vad är det med amerikanska intervjuare? precis som recensenten där så verkade hon inte vara ute efter en diskussion... hon ville skälla ut honom...

Men QT vann slaget... haha... tack Miss Emma... den där var skön att se:e

men den där fan-girlen var inte så lite creepy :S

tror inte jag postat den här än... enjoy, jag har nog sett den filmen alldeles för många gånger;):

och en annan trevlig kille:):

edit... lite sovjetisk kommunistpropaganda är ju alltid kul;):

och lite nordkoreansk sådan...

diggar sista sången... YAN KI GO HOM!!! :p

nä nu är det nog dags för sängen...

nån som vet vilken film det här är till?

Såg den där för ett tag sen när ja sökte efter dinosaurier åt min dotter.

Det är ingen film överhuvudtaget så som jag förstod när jag kollade lite mer. Dom är gjorda för en show, en attraktion på en nöjespark.

hmmm. bortsett från nemos svar så luktar det ju jurrasic park 3 av den där velociraptorn. Men jag tvivlar ju på att den CGI-rullen skulle ha använt sig av så där sofistikerade "robotar".

Men å andra sidan... jag skulle gärna se den där showen om den fortfarande går... dom verkar ju verkligen kunna det där med animatronics. Det är ju en bit ifrån den japanska stilen med "a bloke in a rubber suit" som jag gillar... men det fungerar ju:)

Vet inte om detta klipp varit uppe här innan.

Så här kan det iallafall se ut när en regissör flippar ut på sin skådespelare:

Director David O. Russell flipping out on I Heart Huckabee's:

Java ex Machina: ordnat!