Gå till innehåll

Rösta på det bästa förslaget (juli-augusti)


Pace

Vilket förslag tycker du är bäst?  

36 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilket förslag tycker du är bäst?

    • Videoexempel i filmskolan, till exempel ljussättning
    • Fler moderatorer i forumet
    • Åtgärda så att texten i sökfältet inte tas bort när man backar i webbläsare
    • "Tooltip" när man håller musen över en trådtitel på forumets förstasida
    • Förbättra sökfunktionen på forumet


Recommended Posts

Detta är de förslag vi fått in under juli och augusti månad i ämnet [thread=9219]Ge förslag och vinn biobiljetter![/thread]

 

Rösta på det förslag du tycker är bäst.

 

  • Videoexempel i filmskolan, till exempel ljussättning (_nemo).
  • Fler moderatorer i forumet (_nemo_).
  • Åtgärda så att texten i sökfältet inte tas bort när man backar i webbläsaren (gorse).
  • "Tooltip" när man håller musen över en trådtitel på forumets förstasida (Java ex Machina).
  • Förbättra sökmotorn på forumet (lilla_farbrorn).

 

Detta blir den sista omröstningen i vår lilla serie om att vinna biobiljetter med bästa förslaget. Vi har fått in många tips nu och måste koncentrera oss på dessa innan vi kan be om nya. Ni är ju dock alltid välkomna att lämna tips i vårt tipsforum, även om det fortsättningsvis inte resulterar i några biobiljetter. ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Det fattar inte jag heller. Jag tror mitt tangentbord inte skickar iväg alla tecken jag skriver. ;) Skämt åsido, jag missade det helt enkelt. Är inlagt nu. Ni som vill ändra era röster, skriv här så tar jag det i beaktning.

Länk till kommentar
Share on other sites

Förbättring av sökfunktionen är ju mitt förslag, tänkte jag när jag läste lilla farbrorns inlägg. Men jag kanske aldrig sa det? Spelar ingen roll. Jag kommer rösta på sökfunktionens förbättring och hoppas lilla farborn vinner en biljett för det.

Länk till kommentar
Share on other sites

Förbättring av sökfunktionen är ju mitt förslag, tänkte jag när jag läste lilla farbrorns inlägg. Men jag kanske aldrig sa det? Spelar ingen roll. Jag kommer rösta på sökfunktionens förbättring och hoppas lilla farborn vinner en biljett för det.

 

Jo, men jag menar i allmänt. Om det ger dig någon tröst så nämnde jag det redan i februari. :)

 

Läs mer om det här http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=7296

 

Ska det vara rättvist så borde jbergman få biljetten isåfall, åtminstone halva.

 

Hursomhelst så lägger jag rösten på förbättringen av sök för det är fan ett måste.

Länk till kommentar
Share on other sites

Lämnar omdöme när jag testat ordentligt, men det går iallafall inte att söka på ord kortare än fyra tecken.

 

Jo, i kombination med längre ord. ;)

 

Men det ska fungera när vi gjort en omindexering av inläggen.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Som synes är ju denna omröstning avklarad och videoexempel i filmskolan är vinnare, dock har det inte tillkännagetts förrän nu på grund av att jag fick alzheimers lite som precis gick över i skrivande stund. _nemo_ har också fått sitt pris tidigare.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...