Gå till innehåll

Mediumet trailer


ungfilm

Recommended Posts

Fin trailer! Kort och inte alltför "sägande".

Det tycker jag är bra.

 

Det enda som jag tänkte på, som var mindre bra var att ljudet var lite mumligt.

 

Jag testade att höja men hörde inte riktigt ändå, och sedan när musiken kom in fick jag en smärre chock! Den hördes bra!

Det är möjligt att denna allmäna dator, jag använder, med dess små högtalare är lite sunkiga. Skall testa se trailern hemma.

 

MVH / David

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag skall se om jag kan göra nåt åt ljudkvaliten. Kul att du tyckte om den. Att den inte skulle berätta för mycket var meningen , för det är rätt tråkigt att se en trailer där du kan förstå exakt vad som kommer hända, finns en del såna för till fället fast mest i komedi trailers och annat.

Länk till kommentar
Share on other sites

jag tyckte om den, passande musik.

som David sa är pratet lite mumligt..

 

skulle dock velat se en lite längre version. Lite längre klipp kanske för att få bättre grepp på trailern. Men som sagt, den är bra som den är -- jag är nyfiken på filmen :D

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har fått kritik på att folk inte förstår storyn. Och de har rätt, det är svårt att förstå storyn. Det är ju ett minus med trailern men om den trailern ger en felaktig bild av filmen är ju det ännumer fel. Vad tror ni filmen handlar om?..

Länk till kommentar
Share on other sites

Tråden lever! Trodde den var helt död.. Kvaliteten är skit.. Jag vet. Jag har problem att hitta ett webbhotell där jag kan lägga upp lite större filer, så därför fick kvaliteten lida. Filmen är färdig och ligger på hårddisken, om jag kunde skulle jag självklart ladda upp den på webben så att ni kunde se den men det går inte (webbhotell). Ni vet inte några webbhotell som inte kostar för mycket?..

 

Kul att du gillade den!

Länk till kommentar
Share on other sites

Japp, Twizz filmen är färdig och ligger på hårddisken och dammar.

Jag vet att de är problemet i trailern att man inte riktigt förstår vad den handlar om, men som jag skrev i ett tidigare inlägg är det värre om man bildar en felaktig uppfattning.. Jag funderar på att göra en version 2 av trailern och se ifall det blir bättre.

 

lilla_farbrorn jag har funderat på det ett tag, det är nog det billigaste men det som är bäst med det är att det inte har någon bandbredds begränsning! :)

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...