Gå till innehåll

_nemo_ ny moderator för Filmcafét och Kolla min film!


Pace

Recommended Posts

[citat=lilla_farbrorn]Ja, då är vi kompanjoner då. Grattis!

 

Har du upptäckt ett fel och inte kan moderera själv, rapportera inlägget genom att klicka på denna länk: report.gif

 

;)[/citat]

 

Japp, det är vi, grattis själv =)

 

Fick reda på det efter att ha läst tråden där Pace lärde dig det =)=)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=_nemo_]Synd att jag inte hade hand om nyhetsmeddelanden också, då kunde jag ju ha korrigerat Pace´s slarviga rubrik, hohoho (filmacé) ;) :D[/citat]

 

Vilken slarviga rubrik? :h

Länk till kommentar
Share on other sites

När fan blir gammal är allt möjligt. Men om jag blir moderator tror jag det blir svårare för mig att säga vad jag vill. Nu representerar jag bara mig själv och om jag kallar någon dum i huvudet så behöver inte voodoofilm skämmas för det. Fast å andra sidan kommer jag ihåg ganska många inlägg...

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=gorse]När fan blir gammal är allt möjligt. Men om jag blir moderator tror jag det blir svårare för mig att säga vad jag vill. Nu representerar jag bara mig själv och om jag kallar någon dum i huvudet så behöver inte voodoofilm skämmas för det. Fast å andra sidan kommer jag ihåg ganska många inlägg...[/citat]

 

Jo, man måste ju tänka sig för innan man skriver något eftersom man representerar mer än bara sig själv. Hade jag varit medlem här hade jag varit betydligt mer frispråkig än vad jag är/var/kommer att vara och dessutom skrivit väsentligt mycket mer.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...