Gå till innehåll

Ruttnande ansikte


Evergreey

Recommended Posts

Vi skulle egentligen göra blod men vi hade ingen karamellfärg så vi experimenterade med potatismjölet istället. Vi kom fram till en konstig sörja som jag tror kan passa ditt behov.

 

Blanda mjölk, soya och en anselig mängd potatismjöl. Häll sörjan i ansiktet. Blås på det med hårtork en liten stund. Tillslut kommer du att få ett brunt, knöligt ansikte med gula prickar och sprickor överallt. Jag testade detta på min hand och det såg riktigt äckligt ut. :) Toklätt att få bort med bara vatten också.

Det spricker fort och rasar av om du gör för häftiga rörelser men det lär du märka. Annars kan du ju prova att blanda i något bindande och koka smörjan. Då blir den antagligen svårare att få bort dock.

Länk till kommentar
Share on other sites

det finns nog bra sånt i typ leksaksbutiker om dom har nån sån peruk & mask avdelning etc. Typ som man bara smetar på sen kan man dra lös lite så det hänger. Att använda saker man hittar på mataffären är inte att rekommendera om man vill ha nåt bra

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...