Gå till innehåll

Crazy Rabbit


_nemo_

Recommended Posts

Mötet gick bra. Väldigt informativt fastän man redan visste mycket av de saker som pratades om. Får väl se hur det går sen när vi träffar Johan Bogaeus och lägger fram våran budgetplan =). Men intresse finns för denna film, inget snack om saken.

Länk till kommentar
Share on other sites

haha jävlar vilken störd historia :P Jag antar att denna kommer bli rätt så barnförbjuden...

Ja, nog blir det en 15-årsgräns iaf =).

 

OK. Vore det inte för att vi filmar en film nu så skulle jag hjälpa dig så mycket jag kunde med manuset. Eller vi filmar inte idag... får se om jag hinner!
Låter bra. Tänkte börja att skriva på den sista versionen (förhoppningsvis) någon gång nu i veckan. Ska bl.a ta bort mycket av berättarrösten och visa i bilder istället för att han berättar. Förmodligen kommer jag ha berättarrösten kvar i början och slutet, och en i mitten någonstans. Gjort om Nin och Jah till tjejer nu också, ville inte att katthororna skulle vara de enda kvinnliga i hela filmen.
Länk till kommentar
Share on other sites

Det med tjejer är sant. Vi har haft problem med att vårat manus vi nu filmar var lite kvinnoförnedrande med men det måste ju såklart bort för annars får man så mycket skit.

 

Jag har nu ju inte läst ditt senaste men jag kan själv tycka att det blir konstigt att ta bort berättarrösten så mycket. Vi har en killes tankar i våran film o man hör vad han tänker. Men efter halva filmen så försvann helt plötsligt den rösten och det kändes som om det fattades något. Akta så det inte blir liknande med berättarrösten o man blir förvirrad när den kommer helt plötsligt. Men nu ska jag läsa ditt manus!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...

Det går bra. Vi kommer att filma med en Canon XL H1. Sen har vi 35mm-adapter och massa annat skoj och leka med.

 

Just nu håller två av dockorna på att göras. De kommer att vara klara om ca 4veckor. Då ska vi spela in två scener ur filmen och sedan få tag på en producent.

 

Vi var ju på SFI och Johan Bogaeus gillar manuset men tänkte inte ge oss pengar förräns producenten är fixad. Så som sagt, producentjakt just nu.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...