Gå till innehåll

I dag fyller forumet fyra år!


Pace

Recommended Posts

I dag är det på pricken fyra år sedan forumet startade igång. Voodoo Film startades däremot redan 1999 och är därför lite äldre.

 

I skrivande stund är det 8 112 diskussioner, 65 591 inlägg och 4 416 medlemmar (varav 1 382 har varit aktiva de senaste månaderna).

 

Det blir tre nya medlemmar varje dag om man slår ut det, men givietvis är det senaste året som dominerat.

 

Grattis, grattis! :D

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=TDA]Grattis Voodoo, och grattis nemo, blir du Manisk Medlem nu? ;)[/citat]

 

Man tycker ju att det borde bli en ny benämning vid 1000 =) Hur många är vi som är över den gränsen? Jag, Gorse och Christian van Caine?

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=TDA]Håller med, jag slängde in det som förslag. Kanske nått att se fram emot nu när Pace skjutit ditt recensionsförslag i sank. :)[/citat]

 

Om du vinner biljetter för det förslaget så ska du fan ta med mig på dejt. :)

 

Och jag hoppas fortfarande på att Pace inser att Recensionerna kan bli en kul extragrej på sidan.

Länk till kommentar
Share on other sites

ey, grattis grattis! jo tusen inlägg borde man ju få nått för... dessutom tycker jag att inlägg nr 666 borde märkas ut i ett voodoo-forum ;)

 

Hoppas att det fortsätter vara skoj att dyka in här ett par tre gånger om dagen... men vi ska väl alla försöka göra det så...

 

som vi sa på nolleP.

 

EEEEYYYYYY!!!

 

HEPP!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...