Gå till innehåll

Tips detaljrika höghus


swempa

Recommended Posts

Hej

 

Jag håller på med leranimation. Och som ni redan kanske vet så ska den utspela sig i en storstad. Nu skulle jag vilja ha hjälp med detaljer som är på höghus. jag har klistrat på ramar runt fönster och dörrar. Kan man ha något annat med?

Länk till kommentar
Share on other sites

Ös på bara! Stuprännor, brandstegar, ventilationstrummor alternativt små galler som används för ventilation, Paraboler/antenner, struktur som liknar tegel kanske, gardiner bakom fönstren, smuts på fönstren, soptunnor utanför, lampor som sitter på väggen, kanske är det så att man måste slå en portkod för att komma in så då lär du ju ha en knappsats vid dörren... osv. Kolla på riktiga hus och försök få med så mycket som möjligt och se till att saker och ting finns där av en anledning. Då blir det kanon ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Jo jag har tänkt på att göra soptunnor men jag vet inte riktigt hur man ska kunna göra det...

Jag vet ju hur dom brukar se ut, men det kanske kan gå om man klipper sönder en ÖL burk och vänder ut och in på den, och så får man försöka klistra ihop den, så kanske det ser ut som en suptunna...

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...